Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

High tea wedding - materiaal over

25-8-2015 9:59:18
Hallo iedereen

Vorige week trouwden wijd (19 augustus) met heerlijk weer en een idem dito feest: alles op één dag: 's morgens stadhuis, 's middags fotosessie, 14 uur kerk, daarna high tea receptie en high tea buffet. Een heel leuke formule, ook al omdat we geen nachtraven zijn!

Van ons feest hebben we nog enkele zaken over; misschien zijn toekomsite trouwers geïnteresserd? Geef gerust een seintje via joeleboel@hotmail.com

- als kerkversiering: 8 grote ronde glazen vazen (68 cm hoog, diameter 18 cm) met klimop in langs het gangpad of als centerpiece op de tafels met submerged flowers
- als tentoonstellingetje over ons: 12 romantisch-barokke fotokadertjes voor foto's van 10x15 cm
- op de receptietafels: 11 romantische étagères in glas, 3 verdiepingen, voor allerlei koekjes en gedroogd fruit
- 12 ivoren porseleinen opdienschalen, barok getint
- 2 grote sapbokalen met kraantje van 5 liter
- 3 kleinere sapbokalen met kraantje van 3.5 liter
- 4 dubbelwandige theepotten (om water lang warm te houden), telkens 1 liter
- voor de kindjes: 6 glazen flesjes/bekertjes van 25cl met rietje en dekseltje
- dubbelzijdig satijnlint: wit 1.5 cm breed, koper 0.3 cm, koper 1 cm, koper 3 cm

Joelie
19-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 921

Bianca
13-8-2016
 Meld misbruik25-8-2015 10:45:41

Hoi Joelie

ik heb je net een berichtje via hotmail gestuurd

groetjes,
Bianca

Anny
9-7-2016
 Meld misbruik25-8-2015 17:52:55

Dag Joelie

Heb je mss foto's van de glazen vazen?

Alvast bedankt.

Groetjes

Anny

Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik27-8-2015 22:27:39

Hallo, zou je mij de foto's willen door mailen aub? Mercikes. schonewilledeborah@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...