Terug naar overzicht
Beste Manou & Henk Proficiat met de trouwplannen.Als professioneel weddingplanner & stylist kan ik jullie zeker verder helpen met de organisatie van jullie sneeuwhuwelijk in het buitenland.Bekijk gerust eens mijn website www.allegebeure.be .Voor meer info kunnen jullie mij contacteren via allegebeure@skynet.beVriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Beste Manou, Eerst en vooral van harte proficiat met jullie verloving en jullie spannende trouwplannen. Beide opties zijn heel leuk, maar ook heel verschillend. Een huwelijk in het buitenland is zowel voor het bruidspaar als voor de gasten een heel unieke en onvergetelijke ervaring. Een huwelijk in het binnenland is voor veel meer gasten toegankelijk.Met mijn bedrijf Art'Anna Weddings en Events organiseer ik huwelijken en evenementen in België, maar vooral in Italië. Een winters huwelijk in de sneeuw is schitterend, heel gezellig en levert prachtige foto's op. Bovendien kunnen we voor jullie in Italië een wettelijk huwelijk organiseren. Willen jullie toch liever een huwelijk met foodtrucks in België? Ook hierbij kunnen we jullie helpen. Alles wordt op jullie maat en volgens jullie thema uitgewerkt. Meer informatie vinden jullie op mijn website (www.artanna.be - events@artanna.be) of op mijn Facebook pagina, maar ik geef jullie natuurlijk graag veel meer toelichtingen tijdens een volledig vrijblijvend kennismakingsgesprek.Feestelijke (sneeuw)groetjes,Helena