Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in 2017

27-8-2015 13:30:58
Hallo,

Nog een zee van tijd, maar ook nog zoveel beslissingen te nemen.

We zijn aan het nadenken over trouwen in de sneeuw. Iemand dit gedaan? In welke landen is een huwelijk wettelijk? Kostenplaatje? (wij willen dan een stuk of 10 personen uitnodigen voor 2 overnachtingen, geen groot feest maar gezellig samen ontbijten en eten.) Hebben jullie hiervoor een weddingplanner genomen?

Het alternarief is trouwen in België maar op een doordeweekse dag (de dag dat we 10j samen zijn). De gemeente zegt dat dit eigenlijk niet gedaan wordt maar dat het al gebeurd is (het is dus niet direct een nee.) Wat denken jullie dat onze kansen zijn?

Het feest zal dan gehouden worden op een vrijdag/zaterdag. Uitnodigingen worden verstuurd naar een 140 personen. Een dansfeest met eventueel foodtrucks.

Iemand tips voor (budgetvriendelijke?) locatie tussen Tienen en Halen? Tips foodtrucks, enz...

Geen traditioneel poepchique huwelijk, maar een gezellig samenzijn met lekker eten, goede muziek, ...

Indien jullie voorbereidingen treffen voor een soortgelijke trouw/ zo getrouwd zijn (binnenland of buitenland)... hoor ik graag jullie ervaringen.

Groetjes

manou
22-2-2017
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 796

Davy

Meld misbruik29-8-2015 11:07:19

Beste Manou & Henk

Proficiat met de trouwplannen.
Als professioneel weddingplanner & stylist kan ik jullie zeker verder helpen met de organisatie van jullie sneeuwhuwelijk in het buitenland.
Bekijk gerust eens mijn website www.allegebeure.be .
Voor meer info kunnen jullie mij contacteren via allegebeure@skynet.be
Vriendelijke groet
Davy Achten

Helena

Meld misbruik1-9-2015 19:24:23

Beste Manou,
Eerst en vooral van harte proficiat met jullie verloving en jullie spannende trouwplannen. Beide opties zijn heel leuk, maar ook heel verschillend. Een huwelijk in het buitenland is zowel voor het bruidspaar als voor de gasten een heel unieke en onvergetelijke ervaring. Een huwelijk in het binnenland is voor veel meer gasten toegankelijk.
Met mijn bedrijf Art'Anna Weddings en Events organiseer ik huwelijken en evenementen in België, maar vooral in Italië. Een winters huwelijk in de sneeuw is schitterend, heel gezellig en levert prachtige foto's op. Bovendien kunnen we voor jullie in Italië een wettelijk huwelijk organiseren. Willen jullie toch liever een huwelijk met foodtrucks in België? Ook hierbij kunnen we jullie helpen.

Alles wordt op jullie maat en volgens jullie thema uitgewerkt. Meer informatie vinden jullie op mijn website (www.artanna.be - events@artanna.be) of op mijn Facebook pagina, maar ik geef jullie natuurlijk graag veel meer toelichtingen tijdens een volledig vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Feestelijke (sneeuw)groetjes,
Helena

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...