-wat kost het stadhuis: kan je mss vinden op de site of gewoon eens mailtje voor sturen
-ik ben voor de wet getrouwd in een meer casual trouwkleedje, een kort met kant, was iets van een €700 maar je kan zeker goedkoper hoor, kleedje van vorige collectie ofzo, of als er opendeurdagen zijn, ik NL is er ook een outlet winkel: Ann & John, daar zijn er veel jurken en nooit meer dan €900
-mijn man is in een geklede jeans getrouwd met een mooie blazer op en een gekleed hemdje en geklede schoenen, dit kan zeker hoor!
-huwelijkscontract: bespreek onderling eens welke notaris jullie zouden nemen en bel/mail daar gewoon naar, of doe er een paar om te vergelijken
-ringen: die van hem moet uit voor het werk, daarom witgoud rond de €250, de mijne: een witgouden ring gegeven om te laten smelten en daar nog €500 aan opgelegd voor goudsmidwerk en steentjes
-de dag zelf is er iemand aan huis geweest voor haar en make-up te doen maar die deed de bruidsmeisjes ook en daarom slechts €75
-fotograaf: iets van een €800 denk ik, voor 12u reportage en achteraf alles op usb
-bruidsboeket: klein en simpel, €35 maar dit moet je ook gaan vergelijken hoor, heb destijds prijzen gelezen op internet of hier opt forum tot 120euro...
- dj was hier €375