Terug naar overzicht
Dag Iedereen,
Wij zijn op de laatste moment nog op zoek naar een Dj voor onze trouw op 26/09. (regio Gent)
Het is de bedoeling dat de dj zou draaien tss 11h en 2h...
Nadien hebben we andere dj's voorzien..
Materiaal zal ook aanwezig zijn...
Dus als iemand nog iemand kent... shoot... :-)
Van wie komt het idee eigenlijk om verschillende Dj 's op je feest te laten draaien? Vergis ik mij of zou het kunnen dat bepaalde mensen jullie feest "gebruiken " om min of meer hun "eigen ding" te kunnen doen? Mvg
Ik heb dezelfde verwondering als mijn collega. Professionele mobiele service DJ's trekken niet rond van de ene gig naar de andere op dezelfde avond. Ze hebben meestal ook een forfait prijs "volledig feest". Voor sommigen is het een hobby, maar vaak is het een ernstig (bij-)beroep die ze rendabel proberen uit te baten. Niets belet jullie om het anders te doen. Maar wat veracht je ervan en wat zal je op die manier binnenkrijgen...
Hoi Sarah,Datum is nog beschikbaar.Info via 0498/36.34.56 of wimvdantwerp@hotmail.com.Mvg,Dj WiMiX
Dag iedereen,Het idee komt eigenlijk van ons..Wij hebben verschillende vrienden die dj zijn en we vonden het tof dat iedereen eens zijn ding kon doen..We vinden het geen probleem om een vaste dj in te huren voor de hele avond maar die moet het dan wel zien zitten om af en toe eens ons vrienden te laten draaien.. (die trouwens allemaal prof dj zijn)groeten
Dag iedereen,
Het idee komt eigenlijk van ons..
Wij hebben verschillende vrienden die dj zijn en we vonden het tof dat iedereen eens zijn ding kon doen..
We vinden het geen probleem om een vaste dj in te huren voor de hele avond maar die moet het dan wel zien zitten om af en toe eens ons vrienden te laten draaien.. (die trouwens allemaal prof dj zijn)
groeten
Een leuk idee van Sarah om met verschillende dj's te werken, zal waarschijnlijk wel gratis zijn aangezien het allemaal vrienden zijn...Alleen vraag ik mij af waarom dan nog een dj afhuren voor een paar uurtjes, is het plan B of voor het feest op gang te brengen?Als het u lukt is dit zeker een opsteker voor het feest, veel succes en laat zeker niet van een verslagje te posten, altijd leuk.
Hey Sarah Ik zou even luisteren bij Wesley's discobar. Deze heeft ons huwelijksfeest verzorgd en was echt top. Ik dacht als ik mij goed herinner dat zij ook all round dj's leveren met of zonder installatie.Veel succes, groetjes