Terug naar overzicht
Als je in die prijsklasse zoekt kan je altijd eens gaan kijken bij Youniek in Turnhout.
Hoi,Neem zeker ook hier eens een kijkje naarhttp://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding ... :) wil je meer foto's of info, kan je gerust mailen naar de.man.stephanie@hotmail.comDe jurk is toepasselijk voor maat 36 tot zelf maat 40 want er is iemand deze recent komen passen :) - je kan ze eveneens persoonlijk komen bekijken
Geweldige service mijn jurk is erg mooi en past perfect .Iedere a.s bruid aan te bevelen om hier je jurk te laten maken.mijn dag wordt een hele mooie dag en zal een Gelukkige bruid zijnmet een hele mooie jurk gemaakt bij www.PerfectDress.be Dank jullie wel. (Monica)De jurk is perfect. de service is uitstekend. iedere jurk is echt heel mooi en de keuze was dan ook niet gemakkellijk, maar ik heb mijn jurk gevonden. I say "Yes" to de dress en de dame uit de winkel doet het uitstekend. Bedankt voor de jurk. Ik kom zeker terug als ik een avondkleed wil want er zijn ontzettend mooie kleren bij.(nathaliedeblauwe)Super mooie unieke kleedjes die je nergens anders kan vinden! Heel veel geduld en super super vriendelijk! Aanrader voor elke toekomstige bruid! Nog eens nen dikke mercie!!! (X sylvie)