Terug naar overzicht
Hoi Julie,heb je een bericht gestuurd,groetjes
Ik ga dit opvolgen, wij zijn ook geïnteresseerd in domein martinus!
Beste JulieIk zou absoluut voor de Veste kiezen. Daar kan de dj zijn eigen apparaten plaatsen en kan de dj uw feest spelen aan een aangenaam geluidsniveau. In Domein Martinus moet verplicht de aanwezige installatie gebruikt worden. Deze moet gehuurd worden aan hoge prijzen. Het geluid in de zaal gaat via een begrenzer en staat er zeer zacht. Dit buiten beschouwing gehouden zijn beide zalen wel zeer goed en netjes en zeer aan elkaar gewaagd. Vriendelijke groetenBart JonkerszaakvoerderJacko Sound bvba
hey bart, bedankt voor je reactie.Kwa look en eten zou mijn voorkeur naar martinus hoeven gaan maar heb al enkele malen zien terug komen dat de muziek instalatie heel zacht staat en nu vertel jij me dit weer... dit is toch echt wel een min punt vind ik persoonlijk. bedankt xMvg Julie Van Den Eynde
Zie andere recente topic voor mijn (positieve) ervaring met martinus.Er staat blijkbaar idd een begrenzer op geluid maar onze dj heeft die kunnen omzeilen zei hij. Heb er alleszins geen last van gehad.
Wij zijn getrouwd in Domein Martinus, echt een aanrader! Zeer vlotte communicatie met de eigenaar/chef kok, ontzettend lekker (en veel!) eten, toffe moderne inkleding, attente maitre, prijs/kwaliteit dik in orde! De zaal had zelf onverwacht vuurkorven buiten voorzien (was een wintertrouw), wat geapprecieerd werd door de rokers. Ik heb niet gemerkt dat het geluid van de DJ installatie begrensd was. Onze (externe) DJ heeft daar ook niets over gezegd. Het geluid stond volgens mij hard genoeg en er is gedanst tot 4u30.. Een groot pluspunt vond ik ook dat wij en een heel aantal gasten konden blijven slapen in het hotelgedeelte. Heel fijn om de volgende ochtend te kunnen napraten bij een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.