Nu Online
Momenteel zijn er 569 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedje gezocht

9-2-2007 1:29:14
Hallo,

Weet er iemand hoe dat liedje juist heet dat ze soms op trouwfeesten spelen. Meestal wordt er tijdens dat liedje dan door iedereen in de zaal met een servet ofzo gewuifd. Ik had dat een hele tijd geleden gezien in een aflevering van de Pfaffs toen Lindsey trouwde, deden ze dat ook.
Weet er soms iemand welk liedje ik bedoel?
Hebben jullie nog leuke ideetjes om op het trouwfeest te doen?
Zoals de polonaise en de kuskesdans enzo.
Alle ideetjes welkom.

Groetjes
Luka

Evi
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 357

LUC

Meld misbruik9-2-2007 7:13:41

Luka,
Wat jij bedoeld is waarschijnlijk
Michel Sardou - Les lacs du connemara. Een perfecte ambiance maker om het feest op temperatuur te krijgen. Leuk is ook de Square dance. Laat uw creatieviteit zegevieren of kijk eens op http://www.luckysdb.be

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik9-2-2007 16:42:28

Wat ik al 2 keer meegemaakt heb is dat helemaal op het einde als het feest afsluit, alle mensen die nog aanwezig zijn op de dansvloer worden gevraagd in een kring. Het koppel deed dan een laatste slow, met alle vrienden en familie om zich heen. Heel de kring ging dan afwisselend dichter en verder van het koppel af en zo ging het de hele tijd heen en weer. Heel leuk sfeernummer om af te sluiten en heel ontroerend voor het koppel. Zou dat zelf ook wel een leuke afsluiter vinden.

groetjes
Bieke
180507

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik10-2-2007 10:28:40

Hallo,

wij gebruiken dit lied voor als we de feestzaal binnenkomen. Dat is een beetje traditie bij onze vriendenkring. Echt een kippenvelmoment en een heel sterk lied.

Groetjes,
Isabel
110807

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...