Terug naar overzicht
heywij hebben de onze besteld via internet, weet wel niet meer welke site maar als je even opzoekt zal je dit wel vinden, wij hadden een pakket van 12grtjes sofie
hey
wij hebben de onze besteld via internet, weet wel niet meer welke site maar als je even opzoekt zal je dit wel vinden, wij hadden een pakket van 12
grtjes sofie
Wij hebben ook eens voor een feest wegwerpcamera'tjes op tafel gezet. Maar de kwaliteit is echt niet zo goed. Zeker niet tijdens het avondfeest als het wat donkerder is. Bij ons was dit een teleurstelling. grzNico
Wij hebben ook eens voor een feest wegwerpcamera'tjes op tafel gezet. Maar de kwaliteit is echt niet zo goed. Zeker niet tijdens het avondfeest als het wat donkerder is. Bij ons was dit een teleurstelling. grz
Nico
Wij hebben ook verschillende winkels afgeschuimd op zoek naar betaalbare wegwerptoestellen, maar niets gevonden. Uiteindelijk ook in pakket via internet besteld. Ik hoop dat het resultaat toch wat gaat meevallen ....
Hoi, heb je een bericht gestuurd, ik heb 10 digitale camera's te koop
hoi wij werken met de app wedpics ... iedereen heeft tegenwoordig toch een iphone of smartphone en alles kan daar opgeladen worden! alle attributen heb ik besteld via wish of ali express = onlinegroetjes
https://www.trouwartikelen.nl/receptie/wegwerp-camera-b...
Beste LynnVoor de attributen kan ik u een goede prijs maken!Zie link:http://www.jackosound.be/catalogussen-feestartikelen.ht... Vriendelijke groetenBart JonkerszaakvoerderJacko Sound bvba
Voorzichtig zijn met te denken dat wegwerpcamera's goedkoper zijn!! Iemand die we kennen, heeft dit ook gedaan op hun huwelijk en die waren 600 euro kwijt om deze te laten ontwikkelen!! En dan waren ze voor de helft zeer slecht van kwaliteit..
Niemand interesse in 10 digitale rollei toestellen?
Ik had wegwerpcamera's op tafel gezet. Twee per tafel met atributen van fotobooth. Ik had wel camera's met flits. Ik kan ze morgen gaan afhalen en dan zie ik Hoe ze zijn. Ik heb ze via trouwen nl besteld. De gasten waren heel blij met wat ze op tafel zagen. Missie daarin geslaagd😆😆😆
Dag Ann, Heb wel interesse in de digitale fototoestellen. Wat vraag je er nog voor ? Alvast bedankt. Groetjes Ilse
Hoi Ilse,ik stuur je een bericht :)Groetjes,Kim
Dag Ann, zijn jouw fototoestellen verkocht?