Terug naar overzicht
bij Ann en John outlet gaan ze niet duurder dan €995 :)
Ik denk dat je met Youniek al een heel goede optie bezoekt! En zij kunnen ook jurken namaken of aanpassen naar al je wensen...
Ik ga zaterdag naar Youniek :D Veel succes!
Mijne bij Victoria's bruidsmode gekocht in Neerpelt, minder dan 400 euro en helemaal mijn smaak, wil je gerust een foto mailen,groetjes!
Ik heb de mijne ook bij Ann & John outlet gekocht in EindhovenHeeeele vriendelijke verkoopsters
pierre-yves outlet in deinze :)
Ik ben al naar youniek geweest en in november ga ik terug want dan is de nieuwe collectie in de winkel. Ik ga dus daar mijn kleed kiezen, ik vind de prijs/kwaliteit daar goed.
Ik ben bij Scarpellini geweest in Oostende! Prijzen voor iedereen....
Ik ben ook bij Ann & John outlet geweest in EindhovenIdd heeeele vriendelijke verkoopsters en heb er mijn kleed gevonden voor maar 700 euro. Toch een aanrader vind ik
Ik vond zelf Youniek maar niets. Je zag echt dat de stof erg goedkoop was en voor mijn model (erg smal en wou geen pofjurk) was er niet veel. De kleedjes die er dan wel waren, kan je ook in esprit ofzo vinden voor veel minder geld... Maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk. Ik denk dat een outlet een betere optie is.
Annen John outlet in Eindhoven! Echt een aanrader! Mijn jurk bestaat maar 1 van en die was 899 euro. We zijn heel goed opgevangen en begeleid bij de keuze, zeker eens gaan kijken :) het is een uur en een kwartier v gent, dus zeker haalbaar :)
Hoi,Neem zeker ook hier eens een kijkje naarhttp://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding ... :) wil je meer foto's of info, kan je gerust mailen naar de.man.stephanie@hotmail.comDe jurk is toepasselijk voor maat 36 tot zelf maat 40 want er is iemand deze recent komen passen :)