TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
15-9-2007
|
9-2-2007 10:15:20
Hoi Christel, ja inderdaad, ik had dit ook al opgemerkt.. Mooie dingen he.. Ik heb ook een Ian Stuart.. Nu merk ik dat er veel vraag is naar 2ehands Ian Stuarts.. Ben jij van plan je kleed te verkopen ? Het welke heb je ?? Groetjes, Sarah 15/09/2007
|
|
Christel
30-6-2007
|
9-2-2007 10:55:29
dag Sarah
Ik was er rots van overtuigd dat ik de pompadour zou nemen, ik liep er zelfs mee in mijn portefeuille Groot was mijn teleurstelling toen ik bij het passen merkte dat ik met die typische ian-kreukelstof niet mooi was Ik heb dus de pompadour gepast,de courchevel, de baroque en de cocco latte maar stond niet mooi Toen ik uit het pashok kwam met de Jardin aan , een model dat ik anders nooit zou gekozen hebben, waren de reacties positief Het is dus de Jardin geworden ik denk wel niet dat ik hem ga verkopen, als we 10 jaar getrouwd zijn kan ik hem nog eens aandoen voor de fun of zo, en is ook leuk moesten er kindjes komen dat ze in mama haar jurk eens kunnen rondlopen
Mag ik vragen welke jij hebt? Of kan je dat hier niet zeggen?
Groetjes Christel
|
|
Sarah
15-9-2007
|
9-2-2007 12:02:23
Hoi Christel, ik heb wedgwood, martinique, cinnamon en chamonix gepast. Wedgwoord vond ons papa heel mooi, in de blauwe kleur héél speciaal maar het is uiteindelijk Frangipani geworden... Echt prachtig !! Goh, ik weet niet of ik hem ga verkopen, heeft uiteindelijk wel 2700 € gekost he .. Ook jij hebt een mooie keuze gemaakt he ! Prachtig.. Ik heb ook nog enkele kleedjes van marylise aangehad maar in een Ian Stuart voel je net een echte prinses he !! Groetjes, Sarah 15/09/2007
|
|
Pulcherie
3-11-2007
|
9-2-2007 15:17:31
Hallo, Ik val ook op de collectie van Ian Stuart. In welke winkel heb je de meeste keuze? Waar zijn jullie geweest? En zijn jullie tevreden? Groetjes, Tessa
|
|
Sarah
15-9-2007
|
9-2-2007 15:35:46
Hoi , mijn Ian Stuart komt van Haute COuture Jetty te Melsele (Beveren). Hele vriendelijke dame en wel veel keuze !!
Groetjes, Sarah 15/09/2007
|
|
Christel
30-6-2007
|
9-2-2007 16:06:28
dag Pulcherie De mijne komt van bij Moderna in Schepdaal Na teleurstellingen meegemaakt te hebben bij Pierre Yves (niet voor mij maar met mijn schoonmoeder haar jurk) en bij Couture Ann, ben ik bij Moderna echt enorm verschoten van de vriendelijkheid daar Ze hebben toch wel een jurk of 10 dacht ik van Ian Een echte aanrader, zo behulpzaam en vriendelijk
groetjes Christel
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|