TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cedric
|
1-9-2015 13:42:59
Beste Annelore,
Allereerst een dikke proficiat met jullie verloving!
Wij verplaatsen ons GRATIS over heel België, dus regio is voor ons niet belangrijk.
Ik zet graag onze sterke punten even voor je op een rijtje: - Je krijgt alle foto’s, ook de niet bewerkte. - Alle foto’s worden geleverd op USB in maximale grootte, zonder watermerk, zonder meerprijs - Alle prijzen zijn transparent en BTW inclusief, geen onaangename verrassingen achteraf - Gratis verplaatsing over heel het land - Een persoonlijke, discrete aanpak - Fotografie met passie voor het vak - Maximale kwaliteit en professionaliteit - Competitieve prijzen - Diverse formules en pakketten, voor elk wat wils - Een zeer breed gamma prachtige albums en boxen - Verschillende diensten (fotografie, photobooth,…)
En indien je het niet zo hebt voor woorden maar beelden: ga gerust een kijkje nemen op onze website: http//cedricalexandre.com en/of op onze facebookpagina:https://www.facebook.com/cedric.alexandre.photography
Wil je graag een vrijblijvende offerte, dan help ik je graag verder.
Ik wens jullie in elk geval van harte het allerbeste toe voor de toekomst!
Isabelle Cedric Alexandre Photography
|
|
Marc
|
1-9-2015 18:18:31
Beste Annelore, ten eerste proficiat met jullie huwelijk. ik ben fotograaf in bijberoep, en werk over heel Vlaanderen. Heel het jaar door mooie acties, en u ontvangt altijd alle foto's in hoge resolutie op dvd, zonder logo of watermerk, allemaal nabewerkt. Kijk zeker eens op mijn facebookpagina, naar aanleiding van het 5 jarig bestaan van M-pictures in 2016 loopt er momenteel een wedstrijd waar je een reportage aan 50 % kunt winnen . Wenst u graag meer info of een vrijblijvende offerte , Stuur dan een mailtje naar info@m-pictures.be en u ontvangt binnen de 24 uren antwoord. Ook voor een videograaf kan gezorgd worden, aan zéér aantrekkelijke prijzen. succes met de verdere voorbereidingen en misschien tot binnenkort, mvg, Marc M-pictures
|
|
Christ
|
1-9-2015 22:41:59
Beste,
Voor fotografie: www.christvilez.be
Steeds alle foto's op houten usb stick (32gb) in groot formaat, zowel in kleur als zwart-wit. U krijgt honderden foto's... Alle foto's zijn nabewerkt... Eveneens slideshow (samenvatting) van je mooiste dag... Mijn scherpe prijzen mag ik hier niet mededelen, maar op mijn website vind je alle prijzen...
Mail me gerust voor een folder.. Succes met de voorbereidingen, Greetz, Christ
|
|
Wouter
|
|
|
Bart
|
2-10-2015 16:49:39
Hoi Annelore,
Ik ken een videograaf in bijberoep afkomstig van Sint-Niklaas. Hij werkt met verschillende pakketen maar alles is mogelijk. Mocht je interesse hebben contacteer hem via video@bpmedia.be.
Groetjes,
Bart
|
|
Karine
17-12-2017
|
12-10-2015 22:12:31
Wij zullen gaan voor Paul Heirbaut uit Sint Niklaas, echt prachtige foto's.
|
|
Stijn
|
3-11-2015 11:10:56
Beste, Als u nog een cameraman zoekt voor een videoreportage mag u mij steeds contacteren. Ikzelf ben van Lokeren. Website: www.media-in-motion.be Mvg, Stijn
|
|
Ellen
5-8-2017
|
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |