Terug naar overzicht
Ik heb al wel een trouwfeest meegemaakt waar iedereen een verschillende foto kreeg van de bruid of bruidegom op een bepaalde leeftijd. Op elke tafel stond dan een andere foto van die leeftijd en dan moest je matchen. Er stonden natuurlijk ook naamkaartjes op de plaatsen want soms werd er wel wat fout gegokt.Was wel heel plezierig met al die grappige foto's :)
Is da tdan geen chaos als iedereen zo begint te zoeken Sophie?
Het was een redelijk kleine trouw, 75-100 gasten. Ze kregen de foto al bij de receptie, dus de meesten hadden hun "groep" al gevonden. En het waren maar een tiental tafels bij het diner :)Het hangt er natuurlijk helemaal van af wat je wil. Wil je het lekker gestructureerd, laat ieder koppel dan begeleiden naar de juiste tafel. Wil je het wat relaxer, dan kan je met andere manieren werken :)Als je veel gasten hebt, zou ik sowieso voor iets gestructureerd kiezen ^^
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=462075&su... Dit onderwerp heeft ook nog een voorbeeld :)
Wij kregen van de zaal 'deurkaartjes'. Iedereen kreeg zo een kaartje met zijn naam en tafelnummer op bij het binnenkomen op de receptie. Op die manier wist iedereen onmiddellijk waar hij of zij moest gaan zitten, het duurde dan ook maar een 5tal minuutjes eer iedereen zijn plek had gevonden.
Ik ben al op een trouwfeest geweest waar we per tafel een titel van een liedje kregen. Als we naar onze tafels moesten gaan, werd het nummer afgespeeld en zo wisten we wanneer het onze beurt was. Originele manier en er was onmiddellijk veel ambiance :)
Afroepen is inderdaad niet de manier. De correcte manier is om iedere gast bij het binnenkomen een kaartje met tafelplan (op achterzijde) te overhandigen. De kaartjes kunnen worden aangepast aan het thema of de kleur gekozen voor jullie huwelijk. www.detafeldecorateur.be