TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cathé
28-6-2016
|
5-9-2015 20:42:35
Super veel goeds gehoord en zelf ondervonden van De Barrier. Het weer is altijd een beetje bepalend, maar mag op die dag absoluut geen spelbreker zijn. Ik denk dat je zeker in september nog wel mooi weer hebt. Vorig jaar was oktober zelfs nog goed! Succes en ik zou dus zeker kiezen voor De Barrier, ben ook al in de andere zalen geweest!
|
|
Steven
22-8-2015
|
6-9-2015 16:04:29
Hof ten Steen steen hebben wij eens gezien bij een personeelsfeest. De tuin was erg mooi en de zaal ook als je houd van het klassieke/romantische. Het eten waren wij toen geen fan van. Het was een soort bbq maar eten was niet echt warm en veel was op toen wij uiteindelijk aan het buffet kwamen. Nu dit was geen huwelijksfeest natuurlijk...
|
|
koen
|
6-9-2015 20:42:46
hof te rhode in schaffen bij diest altijd zeker van succes en heel mooie tuin
|
|
Tanja
24-1-2015
|
7-9-2015 9:39:36
Ik ben het volledig eens met de slechte bediending in De Barrier en het leeg dessertbuffet. Het koppel (ikzelf was gast) moest ook al 4 dagen op voorhand beslissen waar ze hun ceremonie zouden doen: binnen of buiten. Ze hadden onweer voorspeld op hun trouwdag en besloten het dan maar op het overdekte binnenplein te doen. Op de dag zelf was er natuurlijk geen onweer maar wel 35graden (juli) en natuurlijk was het ongelooflijk heet! Ik vond het echt niet kunnen dat ze zoveel dagen op voorhand moesten beslissen waar de ceremonie te houden want uiteindelijk was dat echt geen werk om het de dag ervoor op te stellen. Een ceremonie is voor het grootste deel maar stoelen hé, dat is snel opgesteld. Voor het eten begrijp ik het natuurlijk wel, dit is veel meer moeite. Maar dan nog, het eten was binnen (en dus ook HEET) maar dan zetten ze geen enkel raam open, dus er was ook nog eens geen zuurstof binnen! De receptie was wel buiten maarja zonder goede bediending waren we toch ook zelf constant naar binnen aan het lopen voor drank... Nee echt, voor het geld dat je daar moet betalen, kom je echt bedrogen uit! Mijn ouders zijn ook eens naar een verjaardagsfeest geweest daar en ze waren ook niet onder de indruk... Je kan beter 't Poortgebouw bekijken: prachtige tuin met kasteel op de achtergrond in het pittoreske dorpje Oud-Rekem en alles erop en eraan! De decoratie is fenomenaal. Voor die prijzen vind je niets beters!
|
|
eline
17-9-2016
|
7-9-2015 10:35:24
Het is inderdaad jouw negatieve ervaring die me al eerder opviel op het forum, Tanja. Vandaar deze post, ik vroeg me af of er nog mensen dit hebben meegemaakt of of het voor de rest wel ok was? Wij plannen daar eventueel te trouwen op 17 september. Op zich vind ik het ergens wel een voordeel dat zij de ruimte hebben om alles (ceremonie/ receptie) ook binnen te laten doorgaan, want de kans dat dat dan al nodig gaat zijn is wel reeël. De meeste zalen zijn hier minder op voorzien en dan moet je zo op een zolder gaan kruipen voor je receptie of ceremonie, dat zie ik persoonlijk minder zitten.
Het is idd wel jammer als je het zo lang op voorhand al moet doorgeven, dit ga ik zeker navragen en ik heb ook al gehamerd op genoeg personeel voor bediening.
Tis altijd gokken zeker... :)
|
|
Kathleen
13-8-2016
|
8-9-2015 7:17:27
Een collega van mij is begin augustus in De Barrier getrouwd en heeft niets anders dan positieve ervaringen. Een echte aanrader! Wijzelf hebben ons huwelijksfeest daar gepland in augustus 2016. Onze fotografen, die elk weekend huwelijksfeesten hebben, zijn ook alleen maar positief over deze locatie.
|
|
julie
|
5-1-2016 16:22:04
Dag Eline
Ik vroeg me af of je ondertussen een beslissing hebt genomen. Wij twijfelen zelf ook tussen de beekhoeve en hof ten steen (owv de ligging).
Als je tips hebt, altijd welkom!!
|
|
eline
17-9-2016
|
10-1-2016 13:14:51
Dag julie,
Wij zijn uiteindelijk voor de barrier gegaan. twijfelden het meest tussen de beekhoeve en de barrier. is uiteindelijk het laatste geworden omwille van het feit dat de zaal meer mogelijkheden biedt bij slecht weer en ook een mooie tuin had voor de buitenceremonie die we zouden willen doen.
Bij de beekhoeve was er enkel de binnenkoer voorhanden voor ceremonie en de receptieruimte bij slecht weer was een soort zolderkamer,dus dat sprak ons minder aan.
Dat is wat voor ons persoonlijk de doorslag gegeven heeft, al vond ik de beekhoeve zeker ook zijn charmes hebben en de reacties die ik al hoorde over het huidige team zijn lovend.
Hof ten steen vond ik persoonlijk minder (zaal vond ik precies wat minder sfeervol met dat je daar zo die knik in hebt en er dus weinig contact is tussen beide delen van de zaal. En aangezien wij geen kerkdienst willen doen had de kerk voor ons geen meerwaarde. ik heb ook gehoord (maar ik ben er niet zeker van of het waar is) dat het niet langer jorun en haar man zijn die het uitbaten.
Hoop dat je er wat aan hebt :)
Groetjes,
eline
|
|
julie
|
2-2-2016 17:05:47
Dag Eline
Wij hebben intussen gekozen voor de Beekhoeve owv de ligging, de charme en het gevoel dat wij er bij hadden. Nu hopen op mooi weer ;)
Hof ten steen was ook minder ons ding, teveel dingen die niet bij ons pasten.
merci voor je advies nog! Groeten Julie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|