Terug naar overzicht
heyWij geven aan ieder koppel een weckpotje met bruidssuiker; ik ga deze zelf maken. Het materiaal en de suiker vindt je in de AVA winkels en het is niet zo duur, je moet er enkel je tijd insteken.Als je ze besteld zijn ze nogal prijzig als je vergelijkt met de prijs als je het material zelf koopt. Veel succesEl07/07/07
Hi Sofie,Wij geven enkel bruidsuiker aan de kindjes in de kerk. We hebben geïnformeerd hoeveel het zou kosten om het te laten maken. Daarna zijn we zelf naar Ava gegaan en hebben we beslist om het zelf te maken. Ze hebben daar ook verschillende soorten doopsuiker (kan dat eventueel vervangen door snoepjes). Wij gaan hartvormige suikerboontjes nemen, dat dan in een zakje doen en vastmaken met een strikje aan een beertje (dat verkopen ze ook bij AVA).Groetjes,Véro16/6/2007
wij hebben geen bruidssuiker voorzien. ik denk dat iedereen wel iets voorziet voor de kindjes die aan de kerk komen. Maar dat hoeft niet perse bruidssuiker te zijn denk ik. Daar kan je mee doen wat je zelf leuk vindt. Wij geven bellenblaaspotjes met een zakje snoepjes of een ballon eraan. Omdat we op het einde ook ballonnen loslaten en bellen blazen.Maar je kan vanalles doen hègreetsBieke180507
Hey,Wij gaan een mooi zakje met wat lekkers samenstellen voor de kindjes aan de kerk. Ik denk idd. ook dat het niet persé bruidssuiker hoeft te zijn.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl