TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joyce
9-7-2016
|
7-9-2015 18:17:07
super om dit te lezen! Ik heb een afspraak op 3 oktober om een kleed te gaan zoeken. :-)
|
|
Joyce
9-7-2016
|
7-9-2015 18:17:33
Bij Elena dus...
|
|
Sarah
17-4-2015
|
7-9-2015 19:16:28
Moh, zo raar. Ik vond mijn kleed bij prima donna en had totaal niet de reacties die jij had. Ze stonden open voor mijn reacties/opmerkingen, lieten me vanalles passen en waren correct en heel erg vriendelijk. Denk dat je pech had,want het is inderdaad niet fijn om bij het kiezen van een jurk een negatief gevoel te hebben. Gelukkig is alles goed gekomen! Veel plezier met de verdere voorbereidingen!
|
|
Karen
20-2-2016
|
7-9-2015 21:59:43
Sarah, ik denk idd dat ik pech had, misschien had ik met een andere verkoopster wel daar mn jurk gevonden... Ik hoor idd niks dan goeie dingen, maar ik heb het helaas zo niet ervaren. Ze gaf me niet het gevoel dat ik speciaal was, integendeel, wel 20x hoeveel jurken ze daar wel niet verkochten, en wel 10x dat ze grootste afnemer zijn, enzovoort. En vooral hoe lastig het was om de hele tijd te helpen met de jurken. Maar het aller ergste was dus het feit dat met mijn wens geen rekening werd gehouden... heel jammer maarja... Gelukkig is het idd goed gekomen dankzij Elena!!
|
|
Melissa
16-7-2016
|
8-9-2015 15:34:25
Blij van dit te lezen. Ik heb ook op 3 oktober een afspraak bij Elena :p
|
|
Karen
12-12-2015
|
9-9-2015 10:22:12
Wat grappig, ik had bijna net dezelfde ervaring! Wij trouwen op 12 december. Ik had een telefonisch afspraak gemaakt bij de outlet van Pierre-Yves in Deinze. Ik had verlof genomen, om op een vrijdag met een heel gezelschap (moeder, zus, schoonzus en vriendin) vanuit Mechelen en Antwerpen naar Deinze te treinen. Daar aangekomen was de mevrouw van de winkel de afspraak vergeten (wat ik wel vreemd vond), maar 'ze wilde wel even luisteren'. Ze was niet onvriendelijk, maar het was absoluut niet leuk om zo lang onderweg te zijn, om dan te horen dat je afspraak 'vergeten' is. Toen ik vertelde dat ik geen strapless wilde, bleken er ook slechts 3 jurken in aanmerking te komen. Toch wel bitter weinig, en geen enkele naar mijn smaak (nogal bombastisch en druk allemaal). Ik vond het jammer dat ze aan de telefoon niet even gepolst had naar mijn smaak! Dan had ze meteen kunnen vertellen dat we beter in september terugkwamen, omdat er dan weer nieuwe jurken binnenkwamen. Na 15 minuutjes stonden we daar alweer buiten, en voelde ik me rotschuldig dat ik mensen helemaal mee naar die outlet had genomen voor niks. Gelukkig zijn we toen nog naar Elena geweest, en dat was gewoon een andere wereld (op een positieve manier). Hoewel we geen afspraak hadden, werd ik meteen geholpen. De verkoopster was eerst nog even met een ander meisje bezig, maar wij mochten al even in de winkel rondkijken. Ik heb denk ik een tiental jurken gepast, waarbij écht geluisterd werd naar wat ik wilde, waarin ik me goed voelde etc. Ik heb ook een aantal jurken mogen passen waarvan ik wel dacht dat ik ze niet zo mooi zou vinden bij mij, maar ze toch graag wilde proberen om de modellen zeker uit te sluiten. En dat alles in een mooie, lichte en rustige winkel. Ik heb er dan ook mijn droomjurk gevonden (ook van Cymbeline haha!). Het was echt een speciale en feestelijke ervaring, precies waarvan ik had gedroomd! Met een glaasje na afloop :) Voor een meisje uit het Antwerpse is Deinze niet echt bij de deur, maar dankzij Elena was de trip niet voor niks. In tegendeel, ik kan de winkel alleen maar aanraden. Mijn jurk zal misschien wel wat duurder zijn dan de gemiddelde outlet-jurk omdat er geen korting op was, maar dat prijsverschil heb ik graag over voor wat uiteindelijk toch een once-in-a lifetime ervaring is.
|
|
Karen
20-2-2016
|
10-9-2015 10:04:11
Moh, hoe toevallig, en we zijn dan ook nog eens naamgenoten en allebei zullen we winterbruid zijn! :) Fijn te lezen dat je net zo'n goed gevoel hebt bij Elena als ik! Veel succes en ik ben nu wel benieuwd welke jurk je gekozen hebt!! Kan je hier privé berichten sturen?
|
|
Evelien
17-6-2016
|
14-9-2015 16:21:14
Ik ben overlaatst ook naar Elena geweest en ik was ook supertevreden! Ik wil niet echt een trouwkleed maar meer een eenvoudig kleed, meer suitekleed dus omdat we enkel voor de wet trouwen maar daardoor hebben ze niet minder aandacht aan mij besteed! In januari ga ik nog eens terug om de nieuwe collectie van het kleed dat ik mooi vond te bekijken alvorens ik beslis.
|
|
Annelies
13-5-2017
|
6-8-2016 20:59:39
Dag Karen,
Ik ben momenteel ook op zoek naar een trouwkleed en na een eerste ervaring met slechte service, ben ik op zoek naar een outlet-winkel. Kan je bij Elena terecht met een budget van ongeveer 1000 euro all-in? Ik vind de jurken van Marylise vooral heel mooi :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|