TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
13-8-2016
|
8-9-2015 6:56:18
Zelf heb ik nog geen ervaring met een huwelijksfeest in De Barrier, maar ook ons huwelijksfeest gaat daar zijn. Een collega van mij is dit jaar getrouwd in De Barrier en hij kan het van A tot Z alleen maar aanraden. Alles was perfect! Mijn verloofde heeft dit jaar nog een tweedaagse vergadering in De Barrier laten doorgaan en hij, zowel als zijn collega's waren ook hierover alleen maar positief. Een aanrader dus!
|
|
Kathleen
13-8-2016
|
8-9-2015 6:57:36
En Eline, ik zie het nu pas. Wij trouwen daar exact 2 dagen voor jou! 😊
|
|
Katrien
23-5-2015
|
8-9-2015 11:50:32
Ik ben een paar keer in het restaurant gaan eten, gelegen bij de Barrier ("Innesto") en bleef dan in De Barrier slapen. Hele mooie kamers, super goede service, heel lekker ontbijt. Vaker gezien dat er een feest, meeting, ... was en het zag er steeds mooi verzorgd en professioneel uit! Het is in elk geval ook een super locatie!! :)
|
|
eline
17-9-2016
|
10-9-2015 18:57:50
Dank jullie voor de reacties dames! Dit weekend samenkomst met de ouders maar zo goed als zeker wordt het de barrier! Onze datum zou dan wel 17/09/2016 worden ( ik moest bij het inschrijven een datum invullen en had hem nog niet dus heb ik maar even de datum van de verloving met een jaar verschoven :)). Dus Kathleen, ik kijk al uit naar jouw verhaal volgend jaar, ongeveer een maand voor ons dan ;)
|
|
Liesbeth
1-10-2016
|
24-9-2015 8:31:11
Wij hebben sinds enkele dagen ook een optie genomen op de Barrier. We waren meteen overtuigd van de lokatie. Mooie omgeving, mooie zaal, super professioneel en verzorgde kamers. We twijfelen momenteel enkel nog over de keuken. We hebben 'schrik', omwille van het gastronomische karakter dat de porties eerder te klein gaan zijn en de gasten (allemaal grote eters :)) met een hongergevoel het feest gaan verlaten. Iemand ervaringen met de keuken/hoeveelheid?
@ Eline en Kathleen: veel plezier op jullie dag!!!
|
|
Kathleen
13-8-2016
|
24-9-2015 8:42:41
Hey Liesbeth.
Wij hebben gekozen voor het landenbuffet. Aangezien het in buffetvorm is, veronderstel ik dat er wel voldoende zal zijn voor iedereen. Voorafgaand aan het buffet, na de recepties dus, hebben we een voorgerecht dat aan tafel wordt opgediend en uiteraard hebben we ook gekozen voor een nagerechtenbuffet. Voor de grote eters, indien ze niet voldoende hebben gehad, is er nog de middernachtsnack.
Ik denk dat we met dit alles wel voldoende zullen hebben. 😊
Groetjes, Kathleen
|
|
cindy
15-8-2015
|
7-10-2015 17:34:10
Dag Dames,
Wij zijn dit jaar op 15 augustus getrouwd in De Barrier. Ik had ook eerst mijn twijfels, omdat je toch vaak dezelfde dingen hoort terug komen in verband met het eten. Maar dit gaat dan vaak over enkele jaren terug.
Dit was dan ook totaal niet het geval. Ik kan jullie De Barrier alleen maar aanraden, het is er echt fantastisch. Het eten is er super lekker, ( meer dan genoeg eten ) de bediening is top! De begeleiding is ook heel goed. Niets negatief over te zeggen :)
Ik zou niet twijfelen.
Groetjes Cindy
|
|
Chris
18-8-2017
|
8-12-2015 15:36:33
Wij zijn nog op zoek naar een zaal.. In welke prijscategorie valt deze zaal? Denken zelf ook aan een landenbuffet. Hebben De vrije valk al bezocht en gaan oa nog naar de loft in Hoeselt
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|