Terug naar overzicht
Klinkt heel mooi hoor!En ik zou er een aantal bewaren en elk jaar op jullie huwelijksverjaardag eentje laten vullen met helium en samen laten vliegen als herdenking, viering,...
Ik zou gaan voor de 500 stuks! Het prijsverschil is verwaarloosbaar tov de grote hoeveelheid. Je kan deze inderdaad gebruiken op je trouwdag zelf, misschien kan je dit ook verwerken in een cadeautje voor de kindjes als ze naar jullie viering komen, ... En balonnen kunnen altijd nog van pas komen!
Beste,Als je een kaartje aan je ballonnen van 11" gaat hangen moet je ervoor zorgen dat ze op de juiste dikte geblazen worden met helium en dat ze goed voorbehandeld worden.De ballonnen moeten de dag voor je trouwdag geblazen worden want anders kom je in tijdnood.En ze zouden toch ook allemaal even dit moeten zijn.Ik wil deze ballonnen voor jullie leveren en minder dan 500 stuks.Maar.... ik vrees dat je dan toch nog rekening moet houden met de prijs van 2.20 €/ballon.De helium is pokkeduur.Het blijft dus niet bij de aankoop van je ballonnen.Alleen bedrukte ballonnen op het feest is te veel van het goede !
Beste Reinhilda,we gaan geen kaartjes aan de ballonnen hangen. We gaan ze op een kaartje hangen waarop staat 'save the date' en dan op de ballon de trouwdatum met onze namen. Een deel van de rest zouden we tijdens een liedje bij de ceremonie de lucht laten ingaan en een ander deel gebruiken als decoratie. Uiteraard geen 500 stuks. De dame van de winkel ging deze sowieso cobineren met onbedrukte ballonnen en het vullen met helium zat in de prijs inbegrepen.