Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma balonnen

9-9-2015 15:38:42
Hallo medebruidjes,

Ik had graag als save the date een ballon laten maken met onze namen, save the date en de trouwdatum ofzo. Na even zoeken heb ik enkele sites gevonden waar je dit kan laten doen en voor een 60-tal stuks betaal ik gauw rond de 80 euro, bovendien kan je zelf geen lay-out kiezen. In onze gemeente heb je een ballonshop, nu ben ik daar eens gaan informeren en ik kan ook daar balonnen laten bedrukken. 1 groot nadeel: dit is per afname van 500 stuks. Ik schrok me een hoedje maar het komt op 135 euro voor 500 stuks dan. De verkoopster zei van eventueel alleen onze namen en trouwdatum op de ballon te zetten en dan op het kaartje 'Save the date' te drukken. Op die manier kunnen we de balonnen ook op onze trouwdag gebruiken. We wilden er sowieso laten de lucht in gaan en we kunnen dan ook eventueel trossen maken voor in het gangpad of aan de zaal maar gaat het niet teveel worden als op elke ballon onze naam en trouwdatum staan?
Ze zou dit wel combineren met een niet bedrukte ballon. De berukte ballonnen mogen we verschillende kleuren in kiezen, dus bv 150 roze, 150 witte en 200 zilvere.
Wat denken jullie???

Ines
2-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 830

Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik9-9-2015 20:47:43

Klinkt heel mooi hoor!
En ik zou er een aantal bewaren en elk jaar op jullie huwelijksverjaardag eentje laten vullen met helium en samen laten vliegen als herdenking, viering,...

Sofie
9-7-2016
 Meld misbruik10-9-2015 21:02:38

Ik zou gaan voor de 500 stuks! Het prijsverschil is verwaarloosbaar tov de grote hoeveelheid. Je kan deze inderdaad gebruiken op je trouwdag zelf, misschien kan je dit ook verwerken in een cadeautje voor de kindjes als ze naar jullie viering komen, ... En balonnen kunnen altijd nog van pas komen!

Reinhilda

Meld misbruik29-9-2015 20:46:00

Beste,

Als je een kaartje aan je ballonnen van 11" gaat hangen moet je ervoor zorgen dat ze op de juiste dikte geblazen worden met helium en dat ze goed voorbehandeld worden.

De ballonnen moeten de dag voor je trouwdag geblazen worden want anders kom je in tijdnood.

En ze zouden toch ook allemaal even dit moeten zijn.

Ik wil deze ballonnen voor jullie leveren en minder dan 500 stuks.

Maar.... ik vrees dat je dan toch nog rekening moet houden met de prijs van 2.20 €/ballon.

De helium is pokkeduur.

Het blijft dus niet bij de aankoop van je ballonnen.

Alleen bedrukte ballonnen op het feest is te veel van het goede !

Ines
2-7-2016
 Meld misbruik30-9-2015 7:58:13

Beste Reinhilda,

we gaan geen kaartjes aan de ballonnen hangen. We gaan ze op een kaartje hangen waarop staat 'save the date' en dan op de ballon de trouwdatum met onze namen.
Een deel van de rest zouden we tijdens een liedje bij de ceremonie de lucht laten ingaan en een ander deel gebruiken als decoratie. Uiteraard geen 500 stuks. De dame van de winkel ging deze sowieso cobineren met onbedrukte ballonnen en het vullen met helium zat in de prijs inbegrepen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...