Terug naar overzicht
Wat bedoel je met tegenstrijdige dingen? Welke negatieve zaken heb je er over gehoord?mvg
Beste Ann,Als fotograaf ben ik er al verschillende malen geweest ;-)Vriendelijk personeel,lekker eten, grote tuin & ruime parking achteraan,aparte ruimte in tuin voor receptie.Verschillende mogelijkheden voor samenstellen menu.Mits een goede inrichting is 100 man wel het max denk ik .Mvg,Huwelijksfotograaf Marec
Beste Ann,
Als fotograaf ben ik er al verschillende malen geweest ;-)
Vriendelijk personeel,lekker eten, grote tuin & ruime parking achteraan,aparte ruimte in tuin voor receptie.
Verschillende mogelijkheden voor samenstellen menu.
Mits een goede inrichting is 100 man wel het max denk ik .
Mvg,Huwelijksfotograaf Marec
Ik heb er al verschillende feesten meegemaakt, gaande van BBQ tot zeer fijne gerechten aan tafel geserveerd. Ik heb nog nooit iemand horen klagen over te weinig eten.100 mensen ... is haalbaar maar de kans is reeel dat er dan een tafel op de dansvloer zal staan die voor de openingsdans weg gehaald moet worden ... die mensen moeten dus wel ergens bij gepropt worden.
Dankjewel voor jullie reacties! We zijn vrijdag gaan kijken en vonden het wel een aangename zaal maar voor ons net iets te klein, voornamelijk omdat we graag ronde tafels willen en dat is niet mogelijk voor 100 personen. Prijs kwaliteit lijkt het me zeker een aanrader!