Terug naar overzicht
hallo, ik heb onlangs mijn trouwjurk gekocht en moet nu op zoek naar trouwschoenen.
omdat ik eigenlijk geen echte trouwschoenen wil ben ik aan het uitkijken naar een lage pump (want mijn toekomstige is niet zo groot )
nu heb ik thuis oud roze pumps staan en al enkele keren gedragen, deze zouden perfect staan onder mijn jurk.
Wat vinden jullie? deze pumps houden of nieuwe halen? ik zou graag even jullie mening horen.
bedankt!
groetjes,
kim
Als deze schoenen perfect zitten en ze zijn nog in mooie staat, waarom niet dan?
Denk dat het heel belangrijk is dat je die dag geen zere voeten hebt.Ik zou de pumps dragen die je al hebt.Meeste mensen gaan toch enkel oog hebben voor de jurk en meestal zie je de schoenen toch niet zo goed onder de jurk
Lekkere voeten zijn belangrijk!Something old, something new, something borrowed, something blue.Jij hebt je something old dan al!
Dank je voor de reacties dames! 😘Ik heb de schoenen opgeblonken en in de schoendoos gezet 😃Het is inderdaad belangrijk om geen pijnlijke voeten te hebben die dag Groetjes, Kim
Oh, niet twijfelen hoor! Gewoon aandoen... Roze is immers hip vind ik.