TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patrick
|
13-9-2015 18:06:42
De Notter is toplocatie, 1 zaal = 1 huwelijk, dat is ok, heel vriendelijk personeel, ook de eigenaars, lekker verzorgd eten en genoeg personeel, voor mij 10 op 10. Ter Mude, twee zalen = 2 huwelijken, dat is niet ok, personeel vliegt van de ene zaal naar de andere, je hebt ook nog het restaurant die ertussen genomen wordt, niet vriendelijk, kleinste zaal is verre van aangenaam, enige pluspunt is de mooie tuin voor wat familiefoto's, wat mij betreft 5 op 10. Sorry voor degene die het wel goed vinden,
|
|
Christ
|
13-9-2015 21:18:34
Als fotograaf al een paar keer op deze twee locaties geweest... Ter Mude heeft inderdaad een mooiere tuin. Er zijn inderdaad twee zalen en ook dat restaurant / tea-room wordt druk bezocht.. Ik ben er nog niet moeten blijven tot openingsdans (ik verzorg fotoreportages) maar Denotter in Zedelgem heeft heel vriendelijk personeel, een hecht team, super eigenaar... De zaal heeft ook airco, wat ik persoonlijk een pluspunt vind, gezien jullie trouwdatum. Greetz, Christ
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
15-9-2015 19:46:07
Met beide zalen heb ik goede ervaring. Maar Salons Denotter geniet mijn voorkeur. De DJ staat er ook altijd netjes centraal. Het hangt ook wel af van waar je genodigden ook allemaal komen. Is Denotter dan ook niet wat centraler?
|
|
Kimberly
10-9-2016
|
15-9-2015 20:02:14
Ik zou ook voor Denotter kiezen.
|
|
Kimberley
17-6-2017
|
26-9-2015 13:38:10
Bedankt voor jullie reacties! We wachten nog even voor de beslissing valt omdat beide zalen pluspunten hebben! Qua ligging is Ter Mude voor de meeste gasten makkelijker bereikbaar, maar het scheelt maar 10 minuutjes met De Notter dus daar houden we niet echt veel rekening mee... Ter Mude vinden we heel mooi, maar de 2 zalen schrikken ons inderdaad af! Geen idee of je er hinder van ondervind... Merci alvast!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|