Nu Online
Momenteel zijn er 584 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kinderen op uitnodiging. Iemand ideetjes???

14-9-2015 14:29:47
Dag bruidjes,
Ik heb 2 kindjes een jongen van bijna 8 jaar en een meisje van 4 jaar.
Ik had graag dat zij op de uitnodiging staan.
Iemand ideetjes of voorbeeldjes?
Je mag ze gerust door mailen naar kathyvdh24@hotmail.com
Alvast bedankt.

kathy
4-6-2016
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1442

Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik14-9-2015 15:41:58

Hallo :)

Er zijn verschillende manieren om je kinderen te betrekken bij de uitnodiging.

- Jij kan hen bijvoorbeeld de voorkant laten ontwerpen zoals hier:
http://2.bp.blogspot.com/-d4YCIfEDeOo/UYIbyEwdHwI/AAAAA...

http://2.bp.blogspot.com/-1jmDfA4bxag/UYIbqeJ3h-I/AAAAA...

- Jullie kunnen een foto maken met jullie twee op de achtergrond en de kindjes met een krijtbord op de voorgrond met een leuke boodschap op.

- Of als jullie een nieuw samengesteld gezin worden kan je twee foto's maken, eentje met jouw en de kids en eentje van je toekomstige hubby en dan eronder eentje van jullie samen met een tekst, bijvoorbeeld: Wij worden een gezin!

Groetjes!

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik14-9-2015 23:09:17

hey

wij hadden: Lyam & Kyan kondigen aan: mama&papa trouwen

alsook bij de verwelkoming in de kerk: Christophe & ik zijn blij jullie vandaag hier te mogen verwelkomen op één van de belangrijkste dagen van ons bestaan. Samen met onze kinderen Lyam & Kyan willen we jullie bedanken om getuigen te zijn van onze liefde voor elkaar

grtjes sofie

kathy
4-6-2016
 Meld misbruik15-9-2015 13:12:28

Bedankt voor de reacties.
We hebben een verlovingshoot waar de kindjes zeker mee naartoe nemen.
Daar zullen hopelijk wel enkele goede foto's bij zitten.
Nu nog zoeken naar een locatie in de buurt van Aalst waar we deze foto's gaan nemen.

Groetjes Kathy

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik16-9-2015 9:42:26

hoi kathy

heel cliche maar wij hebben de onze genomen in het park van aalst, vooral rond de zomer alles staat in bloei enzo vrienden van ons hebben hun trouw fotos laten nemen in duparck maar aangezien deze niet meer toegangkelijk is moet je langs het park, zo onder de afsluiting kruipen gevolg..... trouwkleed was vuil, dit risico wou ik niet nemen dus is het het park van aalst geworden

grtjes sofie

kathy
4-6-2016
 Meld misbruik16-9-2015 18:32:30

Dag Sofie,

Voor onze trouwfoto's hebben we al enkele locaties. Alleen zijn we er nog niet aan uit welke het wordt. We hebben nog tijd ;). Eerst kijken voor de uitnodig.
Ik ben nog op zoek naar een paar ideetjes. Het wordt sowieso een foto met kindjes bij.
Maar voor de rest. Nog geen idee. Ik heb al zitten denken aan helium balkons en daar de datum op. Maar waar vind ik helium ballonnen... Dan al gedacht aan de datum op de zool van onze schoenen te schrijven maar weet het niet zo goed... 2de weekend van oktober vind de shoot plaats. Nog effe tijd voor te zoeken :D

Groetjes kathy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info