Terug naar overzicht
Hallo Jotje,Ik moet voor het eerst gaan passen op 5mei. De verkoper wist me te vertellen dat het aantal pasbeurten een beetje afhangt van het feit of ze veel veranderingen moeten doen of niet. Dus in principe zou ik op 5mei moeten gaan en dan in de week voor het huwelijk.Ik zou gewoon even naar de winkel bellen om zeker te zijn, dan kan je misschien ineens een datum vastleggen voor de pasbeurt. Dat hebben ze bij mij ook in 1keer gedaan toen we mijn kleed hebben besteld.Groetjes,Véro16/6/2007
Mijn jurk komt ook van La Sposa en ik kan gewoon bellen om nog eens het pasmodel te passen met m'n accessoires, schoenen e.d.En als míjn kleedje dan binnen is hetzelfde, ik mag ook bellen voor een pasafspraak wanneer ik wil om te zien of de accessoires er wel bij passen...De verstellingen gebeuren als 't kleedje binnen is en ik zeg dat ik op 't juiste gewicht zit...Dan een tweetal weken van te voren nog eens passen met aanpassingen...Bij m'n suitekleedje was 't ook zo (bij Prima Donna dan)Groetjes,Ilse12 mei 2007
hey Jotje,Ik heb gisteren men broekpak gevonden bij Maxims couture in Mechelen, ze maken dat nu op maat en begin juni moet ik komen passen, dat hebben ze ineens vastgelegd.groetjes Katleen10/08/07
Mijn kleed komt ook van La Sposa.Ik trouw op 19 mei; ze hadden mij gezegd dat ik eind maart begin april mocht bellen voor een afspraak voor de retouches.Ze zeiden dat ik dan wel daarna niet meer mag vermageren (maar daar ga ik me niet mee gaan bezighouden).Ze raden ook aan om niet te wachten tot te dichtbij de trouw omdat het dan soms stress is voor de retouches etc.GroetjesWendy