Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brunch wedding

14-9-2015 19:00:26
Hoi,
Mijn vriend en ik hebben besloten om een minder traditionele kant uit te gaan en een brunch te organiseren ipv een diner. Om 19.30/20u nodigen we dan weer iedereen uit voor wat hapjes, dessert en het dansfeest.
Zijn er hier koppels die ongeveer het zelfde gedaan hebben/gaan doen? Zo ja, tips voor de brunch?
PS: wij gaan in Lariva alles doen en zijn voorlopig al enorm tevreden over de samenwerking. Ze hadden onze dagindeling zelf nog nooit gedaan en werkten met plezier voorstellen uit. Absoluut een aanrader voor diegene die in het Antwerpse willen trouwen.

max
10-9-2016
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 667

Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik15-9-2015 13:08:46

Wij hebben erover nagedacht maar bij ons zouden er veel mensen overdag niet kunnen komen door hun werk. (werken beide in winkel dus ook zaterdagen)
Wij vonden het ook moeilijk om mensen terug naar huis te sturen om dan 's avonds weer op te rijden.
Of voorzien jullie tussen einde brunch en begin avondfeest ook iets voor getuigen, familie, mensen die van ver komen,...? :)

INFINITY.be (DJ Peter)

Meld misbruik15-9-2015 19:40:26

Er zijn wel meer feesten tijdens de dag. Vaak heeft dat met leeftijd van genodigden te maken (ofwel wat ouder, of heel wat kinderen).

Als er een dansfeest is, dan is het wel van belang een duidelijk eind uur voorop te stellen. Ik maakte al mee dat de gasten tijdens de namiddag niet erg dansten, wat er ook geprobeerd werd, en een half uur voor einde schoten ze in gang alsof ze dan nog even flink zouden doorgaan.

max
10-9-2016
 Meld misbruik16-9-2015 21:34:01

Wij voorzien niets speciaal, maar als onze gasten wonen in de buurt (stad zelf of randgemeenten). We trouwen ook zelf in centrum A'pen dus er zal voor hen wel voldoende randanimatie zijn op een zaterdag :)

Ook gaan we zelf wat restaurants aanspreken met de vraag dat zij groepsmenus willen/kunnen samenstellen dan kunnen onze gasten ook ergens gaan eten als ze willen.
Het dansfeest is 's avonds en gaat zonder einduur zijn. Tot dat we moe zijn en de DJ het beu is ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...