Terug naar overzicht
Ik ben wel een paar keer in die zaal geweest, maar niet voor trouwfeesten. Wel voor afterworkparty en wijnproeverij. Op zich is dat een nette moderne zaal, maar ik vind het wel altijd zo 'vierkant' als je er binnenkomt. Ik heb er soms een beetje het gevoel in een doos te zitten, en die klassieke luchters lijken dan meer in een klassieke setting thuis te horen. Soms denk ik dat ze het beter echt strak, loungie zouden aankleden... Ofwel moet je het hoekige er wat uithalen met meer aankleding van de zaal. Ik weet niet goed wat me juist stoort aan die zaal, maar er ontbreekt soms wat gezelligheid. Maar misschien heb ik het nog niet met de juiste aankleding gezien.Qua eten of catering kan ik er dus niet echt iets van zeggen, ik weet niet of je daar catering bij moet nemen of dat je dit nog zelf moet voorzien?
Beste SofieDe vesten staat in mijn persoonlijke top 10 van de betere zalen.Vriendelijke groetenBart JonkerszaakvoerderJacko sound bvba
Beste Sofie,De Vesten is een van de betere, betaalbare feestzalen bij ons in de buurt..
Ben er ook een paar keer geweest op huwelijksfeesten. Ik vind de zaal prima in orde en ook telkens was het eten dik OK. Laatste keer was een meerlanden BBQ.