TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
13-8-2016
|
15-9-2015 7:16:58
Ik heb afgelopen weekend een pasbeurt gehad en heb zowel een kleed van ongeveer 1.350 van Ladybird als eentje van 2.290 euro van Pronovias aangehad maar ik veronderstel dat er ook nog goedkopere zijn en ook nog bruidskleding die duurder is.
|
|
Brenda
10-9-2016
|
15-9-2015 10:15:25
Mijn kleed van Pronovias kost 1755 euro
|
|
eline
21-5-2016
|
15-9-2015 10:30:55
ik heb mijn kleed en alles wat erbij hoort (schoenen, lingerie, juwelen, haarjuwelen, ...) gekocht in packet bij Farah Love. ze doen dat enkel na de trouwbeurs en als je afspraak maakt op de beurs zelf krijg je nog extra's (bij mij paraplu en ringkussen) het komt heel goedkoop uit want mijn kleed kost veel meer dan het volledige pakket, juist achteraf komen er nog de kosten bij voor de jurk op maat te maken.
|
|
Sophie
21-11-2020
|
15-9-2015 12:56:08
Dat ligt ook heel veel aan de kwaliteit van je baleinen, stof,... Als je bij de bekende merken blijft, gaat dit allemaal goed in orde zijn en daar betaal je ook wel voor. Daarbij moet je altijd onthouden, hoe meer versiering, beading, borduurwerk,... hoe duurder je jurk. En bij sommige merken is het ook zo dat als je boven of onder een bepaalde maat gaat, er een meerkost wordt aangerekend.
Als je een idee hebt welk merk of welke stijl (foto van internet ofzo) je mooi vindt, kunnen we je een specifieker prijspunt geven ;)
|
|
mona
27-7-2013
|
15-9-2015 15:38:19
Klassieke jurken kosten al gauw rond de 1500 euro, onder de 1000 euro vind je niet zo veel. Als je wil kan je ook meer uitgeven, tot 10.000 euro of nog meer. Maar je kan gerust afwijken van het klassieke, en dan kan het goedkoper, of kijken naar jurken die al een jaar of langer in de winkel hangen: daar kan je vaak wel korting op krijgen. (Tweedehands is ook een goedkopere optie.) Mijn jurk was een pasmodelletje van een winkel die ging sluiten: 300 euro ipv 1300 euro (in zo'n geval moet je natuurlijk geluk hebben dat je net past in de maat die er hangt...)
Ik zou eerst kijken hoeveel je te besteden hebt, en in functie daarvan een jurk zoeken, in plaats van eerst te luisteren hoeveel een jurk kost en dan pas het budget op te maken. Tenzij je budget natuurlijk heel ruim is...
|
|
Katrien
23-5-2015
|
16-9-2015 10:53:52
Ik ben naar de winkel gegaan met een budget van 1200, max 1400 euro. Ik heb heel wat jurken kunnen passen in die prijscategorie. Ik heb ook een jurk gepast die bijna 1500 kostte, maar daar zeiden ze het op voorhand van en moest ik afwegen of ik het wel/niet zou passen. Uiteindelijk gepast, maar was niet mijn ding. De jurk die ik heb gekozen kostte net geen 1200 euro, met retouches erbij zat ik op zo'n 1300 euro.
|
|
wendy
28-11-2015
|
16-9-2015 16:28:45
je moet vooral goed zoeken en niet overhaast te werk gaan en kijken wat je zelf wil uitgeven dit geld ook voor andere dingen denk eerst voor je dingen koopt want soms koop je impulsief dingen die je dan daarna niet kan gebruiken
|
|
Tessa
1-10-2016
|
29-9-2015 19:07:55
Ik ben bij Youniek bruidsmode in Turnhout geweest. Geen bekende merken maar wel op maat gemaakt en heel veel mogelijkheden qua aanpassen,stoffen enz. Prijzen max 1000 euro. ik vond het zeker de moeite. groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|