Nu Online
Momenteel zijn er 542 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleur ketting +kleur boeket+crèmekleurige jurk?

9-2-2007 15:11:05
ik koos voor een crèmekleurige jurk.Ik geraak er niet uit. persoonlijk vind ik wit mooi voor het bruidsboeket, anderen vinden dit niet passen. welke kleur van bloemen zou ik kiezen als éénkleurig boeket? welk kleur voor een fijne halsketting?

brigitte

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 703

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik9-2-2007 15:21:26

Hallo,

Persoonlijk zou ik ook niet voor ENKEL WIT gaan bij een crèmekleurige jurk...
Misschien wit en champagne kleur? Of iets kleurrijker gaan met een witte of crème toets?

Wil je echt één kleur? Dan zou ik ofwel iets helemaal anders dan de kleur van je jurk kiezen ofwel in dezelfde tint (misschien wat aan de saaie kant dan?)

Anders eens advies vragen aan je bloemist???

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik9-2-2007 15:22:23

O ja, en voor ketting kun je niet verkeerd gaan met parels. De kleur past zich aan aan wat je draagt en aan je huid... :-)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

eva
24-5-2008
 Meld misbruik9-2-2007 15:39:24

Als je partner een gekleurd hemd aan doet, dan zou ik de bloemen in die kleur doen, zo pas je bij elkaar.

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik9-2-2007 16:46:27

ik heb ook een crèmekleurig kleed. Mijn vriend zal zijn kostuum in bruintint kopen. Ik denk aan een bruidsboeket met crèmekleurige calla's (ben nog wel niet gaan informeren bij bloemist) in combinatie met zo'n heel donkerbruin blad (onze bloemist gebruikt dat vaker, maar ik weet niet hoe dat heet). Die vind ik heel mooi en apart.
groetjes
Bieke
180507

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik9-2-2007 17:33:59

Ik had een roze/paars boeket bij mijn champagnekleurige jurk. Ik wilde echt een opvallende kleur bij de voor de rest redelijk neutrale kleuren. De corsages waren ook roze/paars en ik had de daggasten gevraagd om iets in die kleuren aan accessoires ofzo te doen, sommigen hadden een roze overhemd of stropdas. Mijn man had een donkerbruin pak, dus het kleurde allemaal heel erg mooi bij elkaar.
Groetjes,
Nathalie
getrouwd op 08-09-06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-2-2007 9:35:43

Hey,

ook ik had een crèmekleurige jurk. Mijn boeket bestond uit crèmekleurige calla's en mijn ketting was zilver.

Groetjes,
Lieve

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik10-2-2007 10:01:48

mijn juweeltjes zijn ook allemaal van wit goud (niet gerodieerd) bij een crèmekleur. Dus zilver is ook wel mooi denk ik ja.
groetjes
Bieke
180507

Veroniek

Meld misbruik10-2-2007 10:18:24

Hoi

Wij gaan eens langsgaan bij de bloemist om tips te krijgen qua kleuren en bloemen enzo... Eventueel wat foto's bekijken.

Ik zou ook gaan naar de kleur van de bruidegom (bruin) zijn kledij of de suite (paars), zodat het allemaal wat samen past...

Mijn halsketting is in het witgoud... Vind dat dat overal bij past en kan het later ook nog aandoen, het is niet overdreven.

Laat eens weten wat het geworden is?

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik10-2-2007 10:18:30

Hoi

Wij gaan eens langsgaan bij de bloemist om tips te krijgen qua kleuren en bloemen enzo... Eventueel wat foto's bekijken.

Ik zou ook gaan naar de kleur van de bruidegom (bruin) zijn kledij of de suite (paars), zodat het allemaal wat samen past...

Mijn halsketting is in het witgoud... Vind dat dat overal bij past en kan het later ook nog aandoen, het is niet overdreven.

Laat eens weten wat het geworden is?

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

kim
25-8-2007
 Meld misbruik10-2-2007 11:40:16

Kan er iemand me een goede en betaalbare bloemist aanraden in de buurt van Mortsel?
We waren van plan om bij de bloemist te gaan waar we altijd gaan maar die is net op onze trouwdag (25/08/07) gesloten wegens jaarlijkse vakantie.
Echt pech voor ons dus...en misschien een goede tip voor iedereen die in de zomer trouwt..best hier eens naar informeren...
groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...