Terug naar overzicht
Beste SofieEen feest met oudjaar is zeer duur. De meeste leveranciers vragen met oudjaar een pak meer dan normaal. Vaak zelfs het dubbel.Vriendelijke groetenBart JonkerszaakvoerderJacko Sound bvba
Kioskafe in Poppel?Hier ben ik in juni naar een trouw geweest. Zij hadden een tent in de tuin laten zetten om in te eten en het dansgedeelte kon dan binnen doorgaan.Ik vond het een toplocatie! Het was heel mooi weer, dus de receptie was buiten. Eetgedeelte was mooi gedecoreerd, BBQ was lekker. 's avonds werd buiten ook een grote vuurkorf aangestoken met hangstoelen rond, erg gezellig!
Ik ben er ook al naar een trouwfeest geweest.Het is een nieuwe locatie, maar het is er echt super!Wij zaten buiten op de picknickbanken te eten, anderen zaten op strobalen, ... Echt heel gezellig. Het buffet was toen streetfood. Ook heel erg lekker en tof gepresenteerd.
Beste SofieIk ben daarnet naar een babyborrel geweest in het kiosk café. Dit is een zeer knappe locatie. Iedereen was onder de indruk. De bediening was ook supper!Vriendelijke groetenBart JonkerszaakvoerderJacko Sound bvba
Hey iedereen,Wij zijn ook geïnteresseerd in het kioskafé.Iemand een idee van de prijzen daar?Groetjes!Stephanie