Terug naar overzicht
Zo spijtig als je ziet dat 52 mensen dit lezen maar geen reactie plaatsen. Ik vond het heel mooi en werd er zelf emotioneel van. En het meisje kwam mij heel bekend voor.ze heeft dat super goed gedaan en je mag zeer trots zijn op haar als tante. Groetjes cindy
Dank je wel Cindy!Het was een ceremonie vol met emoties!Er zijn veel traantjes gevloeid die dag :-)
Echt prachtig!!!😊
Dank je!
Dat geloof ik best Brenda. Bij ons in het gemeentehuis zijn ook al veel traantjes gevloeid bij elkaar en bij de mensen die aanwezig waren en die onze gelofte hoorde. Veel mensenhebben dezakdoek boven gehaald. Woorden recht uit ons hart voor elkaar. En mijn schoonmoeder weende al toen ze mij zag uitstappen uit de ceremonie wagen. Echt een prachtige dag was het en iedereen heeft zich reuze goed geamuseerd en het duurde tot 4:30 . Ons pijp was uit en ook die van ons drie kindjes maar ik zou zo alles opnieuw willen doen en juist het zelfde. Een prachtige dag met 2 mensen die elkaar ontzettend graag zien. Succes nog met je voorbereidingen. Groetjes cindy
Ja ik hoop inderdaad dat het bij ons ook zo mooi mag zijn ;-)Ik zie er al naar uit maar moet nog even geduld uitoefenen 😉
Wow mooi!
echt mooi :)
supermooi
Dank je wel ;-)