Terug naar overzicht
Wij hebben het geluk dat onze gemeente voor elk bruidspaar een gratis receptie geeft na de ceremonie :-)Vorige week hadden wij een huwelijk waar er na de ceremonie een kleine busje buiten stond en cava en fruitsap serveerde voor iedereen die buiten kwam.Vond ik wel nog een heel leuk idee. Ze hadden ook paar hoge tafeltjes voorzien.
Wij trouwen ook op vrijdag, maar de week voor onze kerkelijke trouw.Ons feest zal wegens grote families en verschillende vriendengroepen heel groot zijn. Die vrijdag doen we een etentje met onze eigen gezinnen en enkele dichte vrienden. Op die manier hebben we 'echt' tijd voor naaste mensen. Naar 't schijnt is je groot feest vooral korte babbels, dus misschien leuk om nog iets kleinschalig te doen?Maar ik zou in jullie geval dan eerder voor een klein hapje of receptie gaan, want jullie moeten de dag nadien fris en monter zijn :).
Wij trouwen op zaterdag met diner voor familie en beste vrienden, maar hebben ook een cavabusje voorzien voor mensen die naar het gemeentehuis komen. PB maar voor info als je wil
Kijk inderdaad misschien eens voor een foodtruck, bubbelbus of een locaal horecazaakje waar jullie terecht kunnen.Lijkt me een beetje raar om na een kwartier-half uur gewoon iedereen naar huis te laten gaan (inclusief jullie) zonder al die heerlijke felicitaties en gevoelens mee te maken :)Denk eraan, het is maar voor 1 keer dus geniet van elk moment!
Mijn neef en zijn vrouw hebben ons meegenomen naar hun favo cafeetje.Daar kreeg iedereen een drankje. Het was schitterend weer, dus we konden op 't terras zitten.Of als iemand van familie niet te ver woont, kan je natuurlijk ook altijd iedereen daar een glas aanbieden.
thx iedereen voor de leuke reacties