Terug naar overzicht
Laat je niet opjagen. Natuurlijk wil men in je in elke winkel laten kopen, logisch. Maar ik zou zeker geen jurk kopen als je het 'wow' gevoel niet hebt.Ik heb ondertussen 3 winkels bezocht en pas bij de laatste had ik het gevoel van 'ja, deze is het'. Bij de eerste winkels vond ik de jurken wel ok, maar was nu ook weer niet omvergeblazen, dus geen jurk gekocht.Normaal gezien moet je rekenen op 6 maanden. Dus, als je begin juni trouwt, zou je best tegen uiterlijk begin december je kleed hebben aangekocht. Wij trouwen op 13 augustus en ik ga zaterdag voor de vierde keer ergens passen. Na drie keer passen, denk ik dat ik er zo ongeveer wel uit ben en mijn droomjurk heb gevonden maar heb nog twee jurken gezien die ik toch ook wel eens wil proberen. Zaterdag valt dus de beslissing. 😊Veel succes en plezier met de zoektocht.
Ik ga eind oktober passen en wij trouwen in september volgend jaar.Mag ik vragen waar je de slechte ervaring hebt opgedaan ? Volgende winkels zou ik graag bezoeken : JPC Collection - AntwerpenPierre-Yves - AalstElena - DeinzeLa Sposa - Roeselare
Ik trouw ook op zaterdag 4 juni. Ik had vorige week zaterdag 2 afspraken gemaakt. Voormiddag bij Pierre Yves in Aalst eb in de namiddag coiture an in Aalst. Bij Pierre Yves heb ik zeker 10 kleedjes aangehad waarvan ik bij de laatste zeker wist dat het deze was. Ik heb het dan ook direct besteld. Ik heb dan ook de afspraak bij coiture Ann afgezegd. Nu moet ik op 24 december teruggaan voor de eerste pas. Gaan ze alles afspelden. Want het moet toch een stuk verkort worden. Dit duurt ook een tijdje. Groetjes Kathy
Geen zorgen maken! Dat hadden ze bij mij ook gedaan. Ik ben half augustus getrouwd en heb mijn kleed begin januari besteld.GroetjesTanja
Dank jullie wel! Ik heb ondertussen begin oktober nog in drie winkestappen passen :-) hopelijk daar met een beter gevoel! Jolien, de winkel waar ik dat voor gehad heb staat niet bij jouw winkels, dus wees gerust ;-)