Hey Sabrina,
Zoals beloofd mijn verslagje van Pierre Yves. Ik kan er eigenlijk alleen maar positief over zijn. Had mijn mama, schoonmama en beste vriendin (getuige) meegenomen. Ik had als verkoopster Lieve (hele vriendelijke vrouw).
Je kon eerst in boeken kijken naar wat je mooi vond, maar dit was voor mij niet nodig want ik had al veel op internet gezocht en die foto meegenomen.
Ze vroeg heel duidelijk waar ik naar op zoek was. Ik wou een aansluitend kleed met open rug, kant en een sleep.
Je gaat dan boven tussen alle jurken gaan kijken en alle kleedjes welke ik leuk vond mocht ik passen. Ze heeft op geen enkel moment andere soorten van jurken opgedrongen en heb sommige kleedjes zelf verschillende keren gepast. Ze hield echt rekening met wat ik wou en haalde er specifiek de kleedjes van tussen die aan alle vereisten voldeden.
Het enige wat ik een beetje raar vond is dat bij alle kleedjes die ik heb gepast er enkel een 36 was. Voor mij nu geen probleem want ze waren allemaal te groot maar voor vrouwen die gewone 38 of 40 hebben vind ik dat toch niet goed voor het zelfvertrouwen.
Ik heb er daar verschillende zien passen bij wie de rits een stuk moest blijven open staan.
Ik had uiteindelijk 1 echt prachtig kleed gevonden, zat ook nog een stuk onder mijn budget want wel heel leuk was, maar heb het niet gekocht.
Was twee weken ervoor naar Nederland geweest en daar mijn droomjurk gevonden.
Het is er eentje geworden van Berta Bridal geworden. Had bij Pierre Yves de foto getoond van de jurk die ik al had gepast en het ene kleed dat ik zo mooi ook mooi vond was echt gelijkaardig aan mijn droomkleed.
Zo zie je maar dat ze echt hun best deden.
Hopelijk ben je hier iets mee.
Veel succes alvast met de zoektocht!