Terug naar overzicht
Hallo!Is dat dan bij de winkel in Antwerpen want daar heb ik hier in Bree nog nooit van gehoord :)Het is daar misschien echt wel nodig in deze tijd. Het zal druk zijn aangezien de nieuwe collecties binnen zijn en de oude dus in sale zijn. Ze zullen elk tijdslot nodig hebben.Maar vind het toch een beetje raar ^^
Ja, in Antwerpen inderdaad. En aangezien ik hier op het forum nu ook wat negatieve reacties las over de winkel, vertrouw ik het niet meer.
Ik ken de winkel in Antwerpen niet :)Hier in Bree niks dan lof over de service en verkoopsdames. Er zijn al zoveel vriendinnen geweest en ze zijn allemaal laaiend enthousiast.Natuurlijk ligt dit veel aan de gerant en het beleid in de winkel :)Veel succes nog met je zoektocht!En wees gerust, over alle grote winkel vind je veel slechte én goede dingen. Bij kleine winkels gebeuren ook zo'n dingen, maar als je 100 klanten per dag helpt ipv 10 gaan er natuurlijk ook tienmaal zoveel dingen zijn om te vertellen :
Begrijp ik maar toch is het de bedoeling alle regio's te doen hoor en uiteraard spreken we af een paar keer. Dat vormt allemaal geen probleem
Hoi VeerleZit jij in het foute onderwerp of heb ik een glitch in het forum?Groetjes!
Hey Jolien, Ik heb ook een afspraak gemaakt bij Le Chapeau Antwerpen op 10/10. Ook aan mij hebben ze een waarborg gevraagd. Wat er achteraf mee gaat gebeuren, is mij ook onduidelijk.Ik volg dus even mee...Grtjs Anke
hey dames,Ik vind dit zeer vreemd, ik heb vorig jaar mijn jurk in le chapeau bree gekocht.Hier heb ik geen waarborg moeten betalen. De service was op en top, niets was hun te veel en heb alle jurken mogen passen die ik mooi vond ( een stuk of 22)ik vind het eigenlijk een schande dat een winkel een soort van waarborg vraagt om te gaan passen, goed als je een afspraak maakt dan ga ik er inderdaad wel vanuit dat de mensen zich aan hun afspraak houden... misschien doordat ze de zoveelste afbeller hadden dat ze dit ingeroepen hebben?
Idd ook gehoord over 'pasgeld'.Bij Couture Rachel in Temse ook 50 euro moeten betalen alvorens te passen. Bij aankoop van trouwjurk of suite kleding word dit in mindering gebracht.Helaas daar niks gevonden dus centen kwijt. Tip voor een goede winkel: Youniek in Turnhout. Veel mogelijkheden qua aanpassingen naar eigen stijl en onder de 1000 euro. Zonder pasgeld!groetjes
geen waarborg http://perfectdress.be/page4.html
Dag BruidjesIk was afgelopen zaterdag (31/10/2015) ook gaan passen in Le Chapeau in Antwerpen. Ze hadden inderdaad waarborg van 50 euro gevraagd met als uitleg dat dat extra garantie is dat iemand opdaagt, omdat ze te veel situaties hadden gehad waarbij mensen hun afspraken niet nakwamen. Kan me voorstellen dat dat best vervelend is gezien een pasbeurt makkelijk 2,5 a 3 uur kan duren en ze dat dus ook zo inboeken. In mijn geval had ik mijn jurk daar niet gevonden en bij het verlaten van de winkel, kreeg ik netjes de 50 euro terug.Voor de service ben ik niets anders dan lovend voor de stylistes. Ze luisteren heel goed naar wie je bent en wat je zoekt. Verder zijn ze erg transparant en eerlijk over hun prijzen. Toen het bleek dat ik mijn jurk daar niet zou vinden, hebben ze me zelfs winkels aangeraden waar ik wel mijn jurk zou kunnen vinden.Hoop dat dit helptGroetjes
Heel erg bedankt voor je reactie Anny. Heb de waarborg ondertussen ook al gestort en dus een afspraak aanstaande zaterdag. Ben benieuwd! :)
Dag JolienNu ben ik wel curieus hoe jouw ervaring was. De droomjurk gevonden?