Terug naar overzicht
Wij hebben ons feest gedaan in Prinsenhof in Herenthout. Vaste traiteur daar is Saillart. Super tevreden van! Wij kozen voor diner, met extra laatavondgasten voor het dansfeest. Maar ik geloof dat zij ook formules hebben voor enkel dansfeest met hapjes. Saillart verzorgt trouwens ook de feesten van Le Paige.
Hoi, Wij hebben ons feest geboekt in Den Eyck! :) Het wordt ook een dansfeest met hapjes en drankjes en 's avonds nog dessertenbuffet en een nachtfrietje ;)Ik ben al SUPER content over al hun service tot nu toe! Wij kozen voor de pas nieuw gebouwde zaal, dus alles zal nog piek fijn in orde zijn dan! :)
Hey Zoë , Welke zaal hadden jullie de grote of de kleine ? Wij willen gewoon dansfeest geven en alleen de kleine is nog vrij die dag maar wij zijn met 120 ... Nu zei de eigenaar wel dat dat groot genoeg is maar dan denk ik, waar moet ik in godsnaam nog de dansvloer maken?
Dag Priscilla, ik heb enkel onze zaal en de zolderzaal gezien bij de rondleiding. Dus geen idee of onze zaal de grote of de kleine was (als je voor het prinsenhof staat was de ingang links). Bij ons was er geen ander feest aan de gang. Wij hadden 150 gasten voor het dansfeest en onze zaal en dansvloer waren zeker groot genoeg.