Dames, Binnenkort ga ik stap voor stap over onze huwelijksdag beginnen bloggen.
Ik heb ook redelijk vaak over de voorbereidingen van 'onze dag' geblogd. Dit kunnen jullie allemaal lezen op
www.wierdsmalaenen.be Ik wacht nog op de foto's van de fotograaf. Ik heb al van onze tweede fotograaf (neef), collega en nonkel de foto's gekregen. Deze heb ik eventjes in een openbaar Facebook-album geplaatst. Op deze manier kunnen jullie ook een kijkje nemen naar 'onze dag'.
Ik wil eventjes alle leveranciers bedanken en vermelden.
De foto's:
en een andere neef, Miel
De video (deze deel ik binnenkort ook met jullie)
Robin Put, Noafilm
Ceremoniemeester en 'verhaalvertelster'
Lieke Biesemans, Stories by Mabel
Voor haar heb ik geen woorden. Perfectie tot in de hoogste graad! Boek haar, als je kan!!!
Koetsen
Ceremonievervoer Jan Heylen
Een super toffe kerel en mega stipt!
Bloemen
Flora Vida, Kermt/Hasselt
Raf wist precies wat ik wou. Hij heeft mijn hart doen sneller slaan! De moment dat de ik de wagen opdeed waar ALLE bloemen inzaten; was één van de mooiste momenten van de dag! SUPER!
Koonings - Deurne
Bruidsjurk
Souvenirs De Pomme
oorbellen bruid (15/08)
Détail, Hasselt
Oorbellen + armband bruid (14/08)
Anne Zellien
gegraveerde armband bruid
Van Loock, Zandhoven
Schoenen bruid (geweldig!)
Wellens, Herentals
Kostuum + schoenen bruidegom
Zeer goede service!
De Maekelhoeve, Veerle-Laakdal
GEWELDIG!
Alles was perfect; het eten, de organisatie, de DJ, ... Ik heb hier echt niets op aan te merken! Ik zou de zaal onmiddellijk opnieuw kiezen!
B&B Welcome Home, Laakdal
Een perfecte huwelijksnacht in de suite! Een fantastisch uitgebreid ontbijt!
Trashic, Gent
Een op maat gemaakt kleedje voor de wettelijke trouw
Lowie-design
Bedankt voor het ontwerp van al het drukwerk!
Cis Marinus - diaken Olen-Centrum
Hij maakt van jouw misviering een pareltje! Het was magisch!
Ilka Vermeiren
Kapsel van de bruid - zij heeft écht magische handen. Ik heb al redelijk vaak mijn haar laten opsteken - maar wat zei doet; is gewoon geweldig! Boek haar!
De Flitspaal
Geweldig! Hier heeft iedereen ongelofelijk veel plezier aan beleefd!
Ik ben wellicht nog ongelofelijk veel leveranciers vergeten. Het was 1,5 jaar intensief plannen, werken en organiseren. Het eindresultaat was het meer dan waard!
Het was voor mij echt een prachtdag! Ik zou alles volledig hetzelfde opnieuw doen! Op deze 2 dagen zijn al mijn dromen uitgekomen!