Terug naar overzicht
Hey SarahFijn om te horen .Bedankt voor de tips., ik ga er een paar meenemen.Grtjs Anke
videograaf: Julie Van HerckJuist filmpje bekeken, heeft dat inderdaad goed gedaan, alle details zijn aanwezig, spontane beelden, alles is mooi in beeld gebracht, geen statische beelden op statief, is waarschijnlijk een preview van de dag, dus zal volgens mij de volledige film top zijn.Proficiat!
Dag Sarah,Leuke tips!Ik heb je video bekijken en vind deze echt top!Wij waren initeel niet van plan om een videograaf in te huren maar na het bekijken van je preview, ben ik toch aan het twijfelen geslaan.Zou je me misschien een privé bericht kunnen sturen wat je betaalt hebt hiervoor? Ik heb momenteel niet echt een idee wat dit zou kosten.Alvast bedankt!Groetjes,Lara
Heel leuk!
Beste Sarah, Wij hadden ook eerst geen plannen om een videograaf te nemen maar jullie filmpje is echt heeeel leuk gedaan... Nu slaan de twijfels toe ! Kan je mij even de contactgegevens van Julie Van Herck bezorgen ? bedankt!Jolien
Wauw! Zag er echt een leuke dag uit!Een dikke proficiat gewenst!
Oooo jullie themakleur was oranje, bij ons ook (in combinatie met ivoor). Mooi hoe de suite zich heeft aangepast aan jullie kleur, wij laten ze iets losser en laten hen kiezen uit de herfstkleuren.Ook hier interesse om meer gegevens te hebben over jullie videograaf...
Hoi Sarah, Ik zou ook graag de contactgegevens van Julie Van Herck willen hebben ;)Jullie zagen er beide STRALEND uit! Proficiat! GroetjesElien
Beste Sarahook wij zijn geïnteresseerd in de videograaf maar de link om jullie filmpje te bekijken werkt hier niet :(Waar kan ik haar contactgegevens vinden?Zou je mij kunnen laten weten wat jullie voor de film betaald hebben aub?alvast bedankt!groetjesEvi
Ook ik had graag meer informatie gekregen over de videograaf. Bij mij werkt de link ook niet.Gr,Cynthia
Ook ik had graag meer informatie gekregen over de videograaf. Bij mij werkt de link ook niet.
Gr,
Cynthia
Bij mij werkt de link ook niet en we zijn ook op zoek naar een leuke videograaf. Mij mag je ook altijd haar gegevens bezorgen. Ik vind geen info als ik haar naam op Google zoek. Alvast bedankt. Liefs.