Terug naar overzicht
Hallo,
Wij zijn aan het twijfelen tussen volgende feestzalen:
- Hof ten bosse (Heusden)
- Roskam (Merelbeke)
- Kasteel van Laarne (Laarne)
- Kasteel conixdonck (Gentbrugge)
Iemand ervaring mee?
Dag Chantal,Wij zijn op 4 juli getrouwd in het Kasteel van Laarne. Zeker een aanrader: lekker eten, verzorgd, oog voor details en een supervriendelijke gastvrouw.Groetjes,Nele
Hallo, mijn beste vriendin had haar trouwfeest in Hof ten Bosse en dik in orde. Echt heel lekker eten en op en top verzorgd. Zij was zelf ook helemaal tevreden van de service.Zaten qua prijs ook goed.
Ik ben al naar feesten geweest in hof ten bosse en roskam.Beiden zijn goed. Ik vond de roskam misschien net iets klassieker en traditioneler van eten.Hof ten bosse heeft een iets meer speciale keuken en is echt super lekker van eten.We hebben hier ook geïnformeerd voor onze eigen trouw.Vele mogelijkheden en ze zitten echt super goed van prijzen. Ze waren veruit de goedkoopste van alle zalen die we hebben bekeken. Uiteindelijk toch niet voor hof ten bosse gekozen omdat we het terras te klein vonden.Veel succes!
Wij zijn ook getrouwd in feestzaal Hof Ten Bosse. Ik kan er ook enkel positieve dingen over kwijt.Zowel bediening als eten was dik in orde!Ook qua prijs waren zij voor ons het voordeligst en stonden we niet voor verrassingen na het feest, alles verliep zoals afgesproken.