Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vergoeding tappers

27-9-2015 17:24:04
Hey allemaal,

volgende maand gaan we trouwen, joepie!. We trouwen in een spiegeltent en hebben dus zelf onze tappers moeten regelen. de jins (oudste tak van de scouts) komen heel de avond tappen. nu vroegen wij ons af wat we hen moeten geven als vergoeding, ik vind dit zo moeilijk. ze mogen wel heel de avond mee lekker eten en drinken.
wat denken jullie?

groetjes

jasmine
31-10-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 779

petra
17-7-2015
 Meld misbruik27-9-2015 21:27:18

Wij hebben 15 euro per uur gedaan, ze mochten ook eten. Wij haddeen 3 garcons voor 75 man 1 achter de toog en 2 in de zaal

Els
30-6-2012
 Meld misbruik28-9-2015 13:47:36

Op trouw van schoonzus ook 15 euro per uur/pp. Moesten ook hapjes en eten warm maken en uitdelen, drank en volledige afwas doen. Waren wel mensen met ervaring in horeca

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...