Nu Online
Momenteel zijn er 694 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze planning tot op heden :-)

28-9-2015 12:12:56
hey iedereen :-)

ik had eens zin om onze planning die we tot nu al hebben met jullie te delen :-) . is echt zo spannend en fijn dat het er eindelijk van gaat komen! mijn verloofde en ik zijn volgend jaar 9 jaar samen eind juni, begin augustus worden we man en vrouw :-) , zo fijn!!

na wat tegenslagen en misverstanden met andere personen, lijkt alles nu echt eens vlot te lopen! we hebben 4 getuige , hij mijn tweelingbroer en zijn beste vriend, ik mijn schoonzus en een hele goede vriendin. alle 4 super mensen, we konden niet kiezen, dus hebben we ieder 2 getuigen :-) ! mijn jonger zusje en metekindje draagt de ringen en verloofde zijn petekindje is bloemenmeisje (juist gn 3j tegen dan ).

we geven het feest in camargue te veltem. eerst trouwen we voor de wet, dan voor de kerk. mijn verloofde zal mijn trouwjurk pas zien in de kerk. we vinden dat romantisher :-) . mijn broer zal het vervoer regelen en komt mij dan halen.

heb 80 misboekjes gemaakt met bijhorende dagplanning en belleblaasjes/strooisel voor na de ceremonie. er zijn wel 100gasten, maar denk wel dat koppels ev een boekje kunnen delen.
mijn nonkel gaat gitaar spelen tijdens mis, zoals bij mijn doopsel :-) . mijn tante neemt de foto‘s.

na onze fotoshoot is het 1,5u receptie met cava en enkele hapjes. dan een lekkere bbp, afgesloten met pronkijs.

na dit alles doen we onze openingsdans en hopen we nog lang te dansen en vierentmet onze gasten :-) .

mijn getuige is kleuterjuf, haar ga ik ook vragen om tijdens ceremonie de mensen wat te begeleiden. we hebben namelijk gn ceremoniemeester. daarm steek ik de planning bij de misboekjes ,dan weten ze wat er die dag allemaal gaat gebeuren.

nog juist ringen moeten we gaan halen en bloemen zorgt men verloofde voor.

kan al niet wachten tot volgend jaar :-) !!!

lieve groetjes
tinne

tinne
6-8-2016
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 509

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...