Terug naar overzicht
Klinkt al dik in orde. Leuk dat je kan rekenen op familie ook voor muziek en foto's...Nog veel plezier met de voorbereidingen.
danku!Ja ben ook echt blij dat ik zo een lieve familie heb :) . Altijd fijn als er mensen zijn waar je op kan rekenen he! Jullie ook nog veel succes en plezier met plannen! Grtjs
Klinkt al zeer leuk!!Ik ben ook blij dat het ondertussen nog "maar" een jaar is. Wij zijn ondertussen al een jaar verloofd en volgend jaar is het eindelijk zo ver!Nog veel plezier gewenst met de voorbereidingen!
hey brendazie dat ik me in mijn tekst vergist heb met veltem, de zaal is in bertem :-) !jullie trouwen er ook dacht ik? prijs kwaliteit dik in orde he!trouwen is helaas kostelijk, daardoor zijn wij ook al 3jaar verloofd' maar heeft ook wel leuke kanten, zo ben je echt zeker van je keuze en minder stress, want je hebt meer tijd ;) .jullie trouwen een maand na ons zie ik.nog veel plezier en geniet van je verloving :-) !!grjts
Dank je wel Tinne!Ja, inderdaad, doordat we zolang gewacht hebben met het huwelijk, heb je wel in alles de eerste keus ;-)Wij trouwen in Nijlen. Zaal Familia maar Ik heb al wel goede dingen gehoord over de zaal in Bertem!
hey brendaah ik dacht dat ik dat ergens gelezen had in een van je vorige berichten.Ken ik niet, zal ook wel een leuke zaal zijn en gaat zowiezo een mooie dag worden! Geniet ervan!Grtjz
Ja dat was ook 1 van de kanshebbers om een zaal te vinden :-D
Brenda, Heb je al gedacht aan de aankleding van jullie tafels? www.detafeldecorateur.be