Nu Online
Momenteel zijn er 405 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestconcepten ontwikkelen

28-9-2015 13:47:07
Hallo

Ik wil graag als zelfstandige feestconcepten ontwikkelen. Dat wil dus zeggen: het creatievere aspect van het organiseren van een huwelijk (feest): hoe trekken we het thema door in de kerk, in de feestzaal, in de ceremoniezaal... de bedankjes voor de gasten enz. Dit zou ik dan ook verder in detail uitwerken en maken. Ik zou dus niet het hele feest organiseren en ook geen ceremoniemeester zijn. Ik wil enkel mensen die nood hebben aan creatieve originele ideeën op maat helpen in de uitwerking daarvan.
Vooraleer hiermee te starten wil ik eens rondkijken of er mensen zijn die dit een interessant concept vinden. Dus: wat zijn jullie bedenkingen, vragen enz... Laat zeker iets weten.

Groetjes

Anneleen
3-9-2016
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 715

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...