Terug naar overzicht
Maakt het wel lekker persoonlijk :)Laat ze misschien wel eens op voorhand aan de priester horen zodat die niet schrikt ^^ Maar tegenwoordig zijn die wel wat gewend hoor :)
Vermoedelijk zuiver subjectief, naargelang de priester (of dominee of...). De enige bij wie je het echt kunt te weten komen.
Hoi,Wij hadden: Intrede: Day Like This - ElbowNa 1e lezing: Yellow - ColdplayHuwelijksregister tekenen: Book of loveOfferandelied: Grow old with meCommunie: You've got the love - Florence and the machineSlot: I'm Yours - Jason MrazWij hebben deze muziek door een live-bandje laten spelen/zingen. De samenstelling was: 3 zangeressen, 1 pianist. Heel wat positieve reacties op gekregen! Moesten we dit live-bandje niet gevonden hebben hadden we toch deze muziek ook genomen, maar dan de CD-versies. Gewoon even checken bij je priester. Wij hadden een zeer strikte man, zijn voorwaarde was vooral dat de tekst van de muziek ook klopt met het moment. Hij vond het prima.
bedankt allemaal voor de reactie!@Katrien dat lijkt dan een beetje op wat we in gedachten hadden.Dan zullen we er toch maar voor gaan zegt ;-) The live versie van Book of Love vind ik ook nog wel heel mooi. Een live-bandje is eigenlijk ook nog wel goed idee.Met wie hadden jullie gewerkt van live-band? groetjes, Annelies
Het lijkt inderdaad wat op wat jullie willen doen ja. Ik zou het meteen zo terug doen ;-). Wij hadden 'Otis'. Ze zijn uit Limburg (iemand uit Maasmechelen, Dilsen-Stokkem, Hasselt, ...). Als je interesse hebt wil ik je hun contactgegevens wel doorgeven. Wij hebben er heel veel positieve reacties op gekregen!