TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valéry
30-6-2007
|
12-2-2007 12:42:45
Hi Valerie,
Super super bedankt voor je info!! Héél veel succes nog met je voorbereidingen.... Ivm die prijzen, jullie hebben geluk dat de prijzen niet gestegen zijn.... Ik had het er nog over dit weekend met mijn vriend, en die wist zich te herinneren dat de prijzen wel jaarlijks werden aangepast.. Nu, ik hoop echt dat de prijzen voor ons ook nog t zelfde zullen blijven... Ik denk dat wij binnen een maand nog eens zullen langsgaan om alles definitief vast te leggen..
Super veel plezier op 16 mei!!
Groetjes Valéry 30/06/07
|
|
Wendy
|
12-2-2007 12:50:16
Hmm, bij ons waren de prijzen van de hoofdgerechten wel gestegen, omdat er nu nog een 2e keer repasse is (ipv 1 keer). Of ze legden het ons toch zo uit. Prijs was gemiddeld 2 euro per hoofdgerecht duurder. Nochtans zijn de prijzen van Maelsteden en HVW hetzelfde (of zou moeten zijn); misschien dat het vorig jaar nog verschillende prijzen waren? Was voor ons in elk geval een minder aangename verrassing...
|
|
Valéry
30-6-2007
|
12-2-2007 16:26:23
Hi Wendy
Inderdaad, héél vervelend.... Maar ik snap het niet zo goed, het hoofdgerecht is 2 euro duurder, hebben jullie zelf beslist om 2x repasse te doen ipv 1x? Voor de rest is er niets duurder geworden?
Groetjes Valéry
|
|
Valerie
16-5-2007
|
12-2-2007 17:21:02
Wij hebben de prijslijst gekregen begin juni 2006. Sindsdien zou er niks meer veranderd zijn volgens Isabelle van Maelstede. In die lijst staat er wel degelijk dat er 2x repasse is. Misschien was dit toen net allemaal aangepast?
groetjes, Valerie
|
|
Sophie
6-9-2008
|
13-2-2007 14:51:00
Hallo Valerie,
Hartelijk bedankt voor de info! Ik ben alvast super benieuwd naar hoe jullie grote dag zal verlopen, maar ik ben er zeker van dat ze dit bij Maelstede wel allemaal perfect zullen doen!
Nog heel veel plezier met de laatste voorbereidingen!
Groetjes Sophie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|