Terug naar overzicht
heb je gemaild ;)
Nele, wil je dit ook naar mij mailen aub :-Dvan_der_auwera_brenda@hotmail.com
En naar mij? vicky_sadones@hotmail.commercikes!!
super bedankt Nele!
sophie_winkels@hotmail.comHier zou het ook heel welkom zijn!Wat een goede vraag! ^^Bedankt!
Nele, Zou je me dit ook willen mailen ? leten_ilse@hotmail.comAlvast bedankt
Nele,
Zou je me dit ook willen mailen ? leten_ilse@hotmail.comAlvast bedankt
Inderdaad een goede vraag!Het zou me ook al een idee geven van hoe hieraan te beginnen.Zou je me dit ook willen mailen? laracustermans@hotmail.comAlvast bedankt!Groetjes,Lara
Ik zal ook eens kijken om dat van ons te mailen :-D
Hey Sjoeke, Dat zou super zijn!groetjes,Annelies
Hier is een draaiboek ook welkom!SAtrouwen2016@gmail.comBedankt!
Heel erg leuk. Zou hier ook welkom zijn :).Katie.deserranno@hotmail.com
ik zou het ook fijn vinden mochten jullie een draaiboek naar mij willen sturen :-)gudrun.evertsz@gmail.comalvast heel erg bedankt!groetjes,Gudrun
Hoi Nele, zou je ook naar mij het draaiboek willen doormailen.Dank je wel.Grts Sofiesofiemettepenningen@hotmail.com
Hoi Nele, zou je ook naar mij het draaiboek willen doormailen.
Dank je wel.
Grts Sofie
sofiemettepenningen@hotmail.com
Oh, ik wil ook , ik wil ook!! Kan dat nog? Veropermentier@hotmail.com
Hallo, ook wij trouwen in 2016 en wat voorbeeldjes van draaiboeken zouden ook hier zeer welkom zijn :) k.deman@vincipark.beAlvast bedankt Groetjes Kim
Voor mij zou dat ook heel erg welkom zijn! sara.vandam1990@gmail.comBedankt!
Loesgovaert@live.beAlvast bedankt 😉
Oo het is hier populair, maar ik zou graag ook mee volgen. Wie is er zo vriendelijk om ook een voorbeeldje naar mij te sturen?heel erg bedankt!carolienvo@gmail.com
Wij zij ook opzoek naar voorbeelden .Je mag ons altijd sturen: marijncoene@hotmail.comAlvast bedankt!
Indien iemand mij een voorbeeld draaiboek zou willen sturen, zou dat geweldig zijn! Versturen mag naar smolders-degryze@telenet.be.Super bedankt!
Hallo iedereen, Wij trouwen in oktober en ook ik heb nog geen draaiboek...Zouden jullie een voorbeeldje willen doormailen?valerie_de_clercq@hotmail.comAlvast bedankt!Valerie