Terug naar overzicht
Een huifkar?Maar de 300 euro die je zei lijkt me helaas een lage prijs. Ik heb een documentje van huifkarren staan, maar die rekenden wel wat. Maar aangezien je maar een korte duur nodig hebt kan je misschien 'een deal' vragen. En indien je echt een huifkar in de buurt vindt kan je de verplaatsingskosten ook drukken (dat laatste is bij ons helaas niet meer gelukt aangezien wij er in onze buurt (Gent) geen vonden die groot genoeg waren voor 20 personen).
Maar ik bedenk me net dat dat misschien wat frisjes is in de maand november.
HalloEen bakfiets is ook wel leuk.Naar de kerk fiets jou papa en zit jij in de bakfiets,na het kerkelijk huwelijk fiets je man.De suite stapt erachter.Groetjes
Bedankt voor jullie reacties! Bakfiets zal iets minder goed gaan met het type kleed vrees ik en moeten er rekening mee houden dat het slecht weer kan zijn omdat het eind November is maar op zich vind ik het wel een heel leuk en origineel idee ;-). De huifkar vind ik ook wel tof maar zouden dan inderdaad iemand van in de buurt moeten vinden want alles is al zo duur. Maar ik ga er is achter horen!