Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer zaal - kerk en kerk zaal

30-9-2015 10:17:08
Hey Bruidjes,

Ik heb een vraag we zijn al getrouwd voor de wet in augustus maar nu gaan we in November trouwen voor de kerk met avondfeest.
Omdat onze families van overal moeten komen, hebben we het gemakkelijk willen maken. We geven ons feest namelijk in Hof ten Damme in Kallo en hebben dan ook beslist om daar voor de kerk te trouwen.
Onze dagindeling is als volgt:
12u ontmoeting Bruid en Bruidegom samen met ouders
12u30 bruid en bruidegom vertekken om foto's te gaan maken
15u afspraak aan de zaal met familie, suite en getuigen om foto's te maken
16u vertrek naar kerk
16u30 kerkelijk huwelijk
17u15 vertrek naar zaal
17u30 receptie en avondfeest
Nu onze kerk en zala liggen dus maar op 300m van elkaar.
Toch zou ik deze afstand niet te voet willen doen.
En om een ceremoniewagen te huren voor 300meter, dat vinden we precies ook weer een kostelijke grap vermits zo een wagen al snel 300euro kost heb ik gelezen. Hebben jullie een goed idee dat toch nog origineel is?

groetjes,

Annelies

Annelies
28-11-2015
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 639

Tine
2-7-2016
 Meld misbruik30-9-2015 17:28:37

Een huifkar?
Maar de 300 euro die je zei lijkt me helaas een lage prijs. Ik heb een documentje van huifkarren staan, maar die rekenden wel wat. Maar aangezien je maar een korte duur nodig hebt kan je misschien 'een deal' vragen. En indien je echt een huifkar in de buurt vindt kan je de verplaatsingskosten ook drukken (dat laatste is bij ons helaas niet meer gelukt aangezien wij er in onze buurt (Gent) geen vonden die groot genoeg waren voor 20 personen).

Tine
2-7-2016
 Meld misbruik30-9-2015 17:29:30

Maar ik bedenk me net dat dat misschien wat frisjes is in de maand november.

nele
9-7-2016
 Meld misbruik30-9-2015 21:49:04

Hallo

Een bakfiets is ook wel leuk.
Naar de kerk fiets jou papa en zit jij in de bakfiets,
na het kerkelijk huwelijk fiets je man.
De suite stapt erachter.

Groetjes

Annelies
28-11-2015
 Meld misbruik1-10-2015 10:40:09

Bedankt voor jullie reacties! Bakfiets zal iets minder goed gaan met het type kleed vrees ik en moeten er rekening mee houden dat het slecht weer kan zijn omdat het eind November is maar op zich vind ik het wel een heel leuk en origineel idee ;-). De huifkar vind ik ook wel tof maar zouden dan inderdaad iemand van in de buurt moeten vinden want alles is al zo duur. Maar ik ga er is achter horen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...