Terug naar overzicht
Hallo,Dit valt denk ik ook te zien hoe groot de limo is en met hoeveel jullie er dus in kunnen. Je kan ook zeggen dat alleen jullie met de bruidskindjes in de limo zitten? Dan heb je zeker ruimte genoeg. Als de limo groot genoeg is kunnen de ouders er ook bij in. Maar de getuigen zonder partner vind ik zo raar? Dan moeten die hun partner gedurende dag precies afgeven? Als je het mij vraagt en je zou de getuigen er ook bij willen zou ik ze met partner doen.Hopelijk ben je hier iets mee.Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttp://www.marrynique.be/ https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
Inderdaad. Je moet even kijken voor hoeveel personen de limo voorzien is. Je kan een hele lang limo hebben maar dat er bijvoorbeeld maar seating is voorzien voor 6 personen.Daarbij moet je het aantal personen ook altijd -2 doen. Dit werkt zoals een sofa in je woonkamer. Je kan op een driezit soms ook maar met twee zitten, afhankelijk van wie langs je zit en je wilt, met je mooie kleren, ook niet helemaal op mekaar geduwd zitten. Op mekaar + mooie kleren = zweten en kreuken ^^ Tel daarbij idd twee plaatsen voor jezelf en de jurk :)Mensen zonder hun partner erin laten kruipen is een beetje raar. Elk koppeltje is graag samen, zeker op zo'n belangrijke dag. Voor getuigen is het allemaal ook heel spannend want ze moeten er toch ook een beetje voor zorgen dat alles vlekkeloos verloopt :)Als jullie echt iedereen willen meenemen, zou ik eens kijken voor een ceremoniebus ipv een limo :)Of je kan alleen met de bruidskindjes in de limo stappen en voor de rest een personenbusje voorzien ofzo :)Succes!
Voor een limo gelden er geen andere regels dan voor andere wagens. Er mogen dus max 8 passagiers meerijden. Eigenlijk moet je een beetje praktisch nadenken. Wie er in de limo zit is een beetje afhankelijk van hoe je je suite vormt. Traditioneel gaat de bruid samen met haar vader als laatste binnen, daarvoor de bruidegom met zijn moeder en daarvoor de moeder van de bruid met de vader van de bruidegom. Daarvoor volgen broers in zussen (oud naar jong) en dan de getuigen indien geen broer/zus van de bruid/bruidegom.Maar je kan ook samen met je man naar binnen en de ouders ook bij elkaar.Ik zou dus samen met de ouderparen in de limo gaan.Zonder partner is inderdaad wat raar. Dan gaan ze ook zonder partner de kerk binnen. Ik zou dit als getuige niet zo leuk vinden.
Voor een limo gelden er geen andere regels dan voor andere wagens. Er mogen dus max 8 passagiers meerijden.
Eigenlijk moet je een beetje praktisch nadenken. Wie er in de limo zit is een beetje afhankelijk van hoe je je suite vormt.
Traditioneel gaat de bruid samen met haar vader als laatste binnen, daarvoor de bruidegom met zijn moeder en daarvoor de moeder van de bruid met de vader van de bruidegom. Daarvoor volgen broers in zussen (oud naar jong) en dan de getuigen indien geen broer/zus van de bruid/bruidegom.
Maar je kan ook samen met je man naar binnen en de ouders ook bij elkaar.
Ik zou dus samen met de ouderparen in de limo gaan.
Zonder partner is inderdaad wat raar. Dan gaan ze ook zonder partner de kerk binnen. Ik zou dit als getuige niet zo leuk vinden.