Terug naar overzicht
Hallo iedereen!
Afgelopen vrijdag heb ik datgene gedaan waar ik al zoveel jaren naar uitkijk: mijn trouwkleed gezocht en ook onmiddellijk gekozen! :)
Nu heb ik nog enkele vraagjes over hoe het nu verder zal verlopen... Wanneer vindt eigenlijk de eerste pasbeurt plaats? In de winkel hebben ze geen termijn gezegd. Wij trouwen op 4 juni 2016. En moet ik dan nu al wat op hetzelfde gewicht blijven?
Is het ook al de bedoeling om dan reeds je schoenen en lingerie te hebben? Ik ben een beetje bang dat mijn schoenen de verkeerde tint hebben en/of mijn lingerie er toch wat uitsteekt... Ik kan dit natuurlijk wel in de winkel kopen, maar ik vind dit daar allemaal redelijk duur!
In de winkel hebben ze mij ook aangeraden om vlak voor mijn pasbeurt mijn proefkapsel te laten doen, zodat ik het eens in zijn geheel zie. Hebben jullie dit ook gedaan? Want ik zou mijn mama terug meenemen bij het passen, maar dan ziet ze ook mijn kapsel al en ik zou toch iéts geheim willen houden voor haar.
Alvast bedankt! :)
Beste Nieke,Ik ben reeds getrouwd op 3/7/2015...Ik heb in augustus 2014 mijn kleed besteld, in maart 2015 1e pas en dan in mei 2015 mijn 2e pas, en dan was alles perfect dus heb ik het meegenomen naar huis :-)Bij de eerste pas het ik eigenlijk nog niets speciaal mee... tegen dan zou je wel wat op je gewicht 'moeten' zijn, die je zou willen rond je trouw, want anders zou er wel nog een 3e pas moeten komen natuurlijk.Bij de 2e pas had ik al mijn accessoires mee. Ook de lingerie die ik had gekocht in een lingeriewinkel had ik toen mee, om te kijken of dat goed kwam. Ik had een foto van mezelf in mijn trouwkleed (tijdens 1e pas mee) om een idee te kunnen geven aan de gerante van de lingeriewinkel. Ze vertelde mij dat al het toch niet goed zou geweest zijn ik die bh gerust dan mocht ruilen. (en daarvoor moest ik geen rekening houden met de 2-week ruil mogelijkheid. Juist alle briefjes eraan laten natuurlijk ). Maar de gerante kende haar werk en het was perfect! Ik kon op diezelfde dag geen afspraak maken met mijn haar en make-up, maar heb mij haar in een hoge paardenstaart gedaan waardoor het effect aan mijn hald hetzelfde was.SUCCES!
Beste Nieke,
Ik ben reeds getrouwd op 3/7/2015...
Ik heb in augustus 2014 mijn kleed besteld, in maart 2015 1e pas en dan in mei 2015 mijn 2e pas, en dan was alles perfect dus heb ik het meegenomen naar huis :-)
Bij de eerste pas het ik eigenlijk nog niets speciaal mee... tegen dan zou je wel wat op je gewicht 'moeten' zijn, die je zou willen rond je trouw, want anders zou er wel nog een 3e pas moeten komen natuurlijk.
Bij de 2e pas had ik al mijn accessoires mee. Ook de lingerie die ik had gekocht in een lingeriewinkel had ik toen mee, om te kijken of dat goed kwam. Ik had een foto van mezelf in mijn trouwkleed (tijdens 1e pas mee) om een idee te kunnen geven aan de gerante van de lingeriewinkel. Ze vertelde mij dat al het toch niet goed zou geweest zijn ik die bh gerust dan mocht ruilen. (en daarvoor moest ik geen rekening houden met de 2-week ruil mogelijkheid. Juist alle briefjes eraan laten natuurlijk ). Maar de gerante kende haar werk en het was perfect! Ik kon op diezelfde dag geen afspraak maken met mijn haar en make-up, maar heb mij haar in een hoge paardenstaart gedaan waardoor het effect aan mijn hald hetzelfde was.
SUCCES!
Dat klinkt al heel leuk!Spannend toch, zo'n bruidskleed vinden ^^Als je al een idee hebt van hoe je je haar wil (opgestoken, half los, los met waves,...) kan je eens op pinterest kijken voor een easy to-do van een haarstijl die er op lijkt.Dan heb je zelf een mooi totaalbeeld, kan je nog iets geheim houden voor je mama en kan je het proefkapsel makkelijker plannen.Daarbij zou ik voor je lingerie gewoon naar een kwaliteitszaak gaan. Je wil die dag natuurlijk met comfortabele maar mooie lingerie zitten die alles goed op z'n plek houdt ^^ Meeste goede lingeriezaken krijgen vaak bruidjes over de vloer omdat poirier nogal duur uitvalt in de bruidswinkel zelf :)Veel succes en geniet er vooral van!
http://perfectdress.be/page4.html deze jurken hebben wij op voorraad en u bent van harte welkom om bij ons te komen passen