Terug naar overzicht
Hoi IlseIk persoonlijk zou geen risico's nemen als ik twijfels had.want het is voor één van de mooiste dagen van je leven en als het dan moest mislopen....wendy
Hallo, zou het ook niet zo vertrouwen. Maar zij is echt niet de enige naaister die trouwjurken maakt. Misschien nog eens verder zoeken ...Succes, Elise
ik heb al gelezen hier op het forum over "mooi mechelen". Op de trouwbeurs stonden die ook en prijzen waren niet duur van wat ik daar zag: 900 euro of zo. Zij ontwerpen ook wat je graag wil. Misschien kan je daar eens een afspraak maken.groetjesBieke180507
Hallo Ilse,Ik zou denk ik ook verder zoeken. Ik heb ook al veel gehoord van MooiMechelen. Ik denk dat er in Herentals ook een winkel is waar ze zelf kleren ontwerpen. (weet wel niet of het heel duur is).Succes met je zoektocht naar je droomjurk.Groetjes,Véro16/6/2007
Beste Ilse,Als ik jou was zou ik verder zoeken naar een naaister die referenties en foto's kan overleggen. Het is beter iets meer te betalen en zeker weten dat je op jouw dag straalt, dan je ongelukkig voelen in een jurk die niet 100% is.Veel succes,Jolanda Almost Married Weddingplanning, Zoersel
Hoi!ik laat ook mijn jurk maken door een ex-collega van mijn verloofde. Ik heb, buiten zijn woord dat hij al wel trouwjurken heeft gemaakt en voor ontwerper heeft gestudeerd, ook geen enkele foto of referentie gezien, maar de jurk begint steeds meer vorm te krijgen en ik ben dik tevreden!Wat je wel kan doen (en dat doen ze volgens mij sowieso als je je jurk laat maken) is afspreken dat je het pasmodel nog afwacht. Dat wil zeggen dat ze de jurk maakt in een gewone stof (katoen ofzo) zodat je kan zien of het model je wel staat. Pas daarna wordt de jurk in de juiste stof gemaakt. Zo is mijn ontwerper nu ook bezig aan de 'pasjurk'. Als je dan het gevoel krijgt dat ze maar een prutser is, kan je misschien nog afzeggen en naar iemand anders gaan. Wel op tijd aan beginnen zodat je niet hoeft te stressen!Veel succes in elk geval!LiesBorgerhout30-06-07Ps: nu ik eraan denk, je kan mijn ontwerper vinden op www.wittegroeten.be