Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfel naaister trouwjurk omgeving Zoersel

9-2-2007 21:12:54
Hoi,
Wat zouden jullie doen in mijn situatie? In een blaadje zag ik het telefoonnummer van iemand die trouwkleren maakt. Ik ben er naar toe gegaan en heb in de trouwblaadjes de jurk gevonden die ik mooi vond. Zij was ook heel enthousiast en zag dit zitten. Maar ik heb geen enele referentie van haar. Toen ik hierom vroeg, zei ze dat ze niet direct iets kon laten zien, ook geen foto's. Ze zei me dat ze vooral in het buitenland actief was, dat ze ook kledij maakt voor hoogstaand personeel. Dit doet me wel wat twijfelen. Hoe weet je of dit ok is? Wat zouden jullie doen?
Groetjes
Ilse

I
24-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 730

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik9-2-2007 21:34:33

Hoi Ilse

Ik persoonlijk zou geen risico's nemen als ik twijfels had.
want het is voor één van de mooiste dagen van je leven en als het dan moest mislopen....

wendy

Elise
13-7-2007
 Meld misbruik9-2-2007 23:03:15

Hallo,

zou het ook niet zo vertrouwen. Maar zij is echt niet de enige naaister die trouwjurken maakt. Misschien nog eens verder zoeken ...

Succes, Elise

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik10-2-2007 9:38:02

ik heb al gelezen hier op het forum over "mooi mechelen". Op de trouwbeurs stonden die ook en prijzen waren niet duur van wat ik daar zag: 900 euro of zo. Zij ontwerpen ook wat je graag wil. Misschien kan je daar eens een afspraak maken.

groetjes
Bieke
180507

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik10-2-2007 9:53:20

Hallo Ilse,

Ik zou denk ik ook verder zoeken. Ik heb ook al veel gehoord van MooiMechelen. Ik denk dat er in Herentals ook een winkel is waar ze zelf kleren ontwerpen. (weet wel niet of het heel duur is).

Succes met je zoektocht naar je droomjurk.
Groetjes,
Véro
16/6/2007

Jolanda

Meld misbruik10-2-2007 10:25:30

Beste Ilse,

Als ik jou was zou ik verder zoeken naar een naaister die referenties en foto's kan overleggen. Het is beter iets meer te betalen en zeker weten dat je op jouw dag straalt, dan je ongelukkig voelen in een jurk die niet 100% is.

Veel succes,
Jolanda
Almost Married Weddingplanning, Zoersel

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik10-2-2007 15:49:34

Hoi!

ik laat ook mijn jurk maken door een ex-collega van mijn verloofde. Ik heb, buiten zijn woord dat hij al wel trouwjurken heeft gemaakt en voor ontwerper heeft gestudeerd, ook geen enkele foto of referentie gezien, maar de jurk begint steeds meer vorm te krijgen en ik ben dik tevreden!

Wat je wel kan doen (en dat doen ze volgens mij sowieso als je je jurk laat maken) is afspreken dat je het pasmodel nog afwacht. Dat wil zeggen dat ze de jurk maakt in een gewone stof (katoen ofzo) zodat je kan zien of het model je wel staat. Pas daarna wordt de jurk in de juiste stof gemaakt. Zo is mijn ontwerper nu ook bezig aan de 'pasjurk'. Als je dan het gevoel krijgt dat ze maar een prutser is, kan je misschien nog afzeggen en naar iemand anders gaan. Wel op tijd aan beginnen zodat je niet hoeft te stressen!

Veel succes in elk geval!

Lies
Borgerhout
30-06-07
Ps: nu ik eraan denk, je kan mijn ontwerper vinden op www.wittegroeten.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info