Terug naar overzicht
Zoersel zelf: Domein Martinus? Wel duur alé voor mijne portemonee e ;) hehe Rijkevorsel: Feestzaal Den Backer, klein maar heel gezellig en super service! Hoogstraten: Le Cirque, iets anders dan een traditionele feestzaal Massenhoven: La Grange, was onze nummer 2 leuke omgeving, gezellig, mooi.Dat zijn degenen die wij bezocht hebben in de omgeving daar :) Uiteindelijk hebben wij gekozen voor Den Eyck in Kasterlee (wij wonen in Rijkevorsel maar mijn vrienden in Westerlo, dus dat is mooi in het midden) Veel succes :)
Ik zou ook snel zijn met de foodtrucks aangezien die ook al veel andere events gepland kunnen hebben op oudjaar.Proficiat nog!
Je kunt altijd zaalzoeker contacteren... zij zoeke dan een zaal voor u
Als ik aan foodtrucks in combinatie met een zaal denk misschien Kioskafé in Poppel?
Op oudejaarsavond organiseren veel feestzalen een diner en dans avond. Je zou met je gezelschap gewoon voor 50 personen kunnen reserveren en samen met de rest van de aanwezigen feesten. Iedereen in superstemming! Succes.
Hey Michael, google eens op wijndomein Achel; trouwen in de wijngaard en dineren en feesten in zeer sfeervol wijnhuis. Succes!