TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Anke
23-4-2016
|
8-10-2015 12:09:06
Hey Elien,
Ik heb vorig weekend ook mijn kleedje gevonden en ook ik had niet dat zogenaamde wauw-gevoel hoor. Na 3 winkels besefte ik dat ik dat wrs nooit ging hebben dus heb ik het kleed gekozen waar ik me het beste in voelde en mooiste in vond.
Voor je BH-probleem: hebben ze geen raad gegeven in de winkel waar je het kleedje hebt gevonden? Normaal verkopen zij wel zo'n dingen en weten zij wat je het beste kan doen.
Grtjs
|
|
Freya
11-6-2016
|
8-10-2015 12:28:19
Hey Elien,
Ik heb ook dergelijke kleedjes gepast en daar vertelden ze me dat ze een BH in je kleed innaaien. Heb ook een E en had dezelfde bezorgdheid. Je kan dan dus gewoon een BH nemen waar je je goed in voelt en ze knippen de zijkant ervan af. De cups naaien ze erin. Een huidskleurige BH of met een 'doorschijnende' sluiting zeker niet nemen. Gaat echt niet mooi ogen als je zo een mooi afgewerkte kanten rug hebt.
Vraag dit eens na bij de winkel :)
Grtjs
|
|
Sophie
21-11-2020
|
8-10-2015 14:39:11
Ik denk dat ze je bij de volgende pas inderdaad gaan aanraden om een gewone beha in te naaien. Zeker omdat je een grotere cup hebt. Is die optie (even navragen dat je bij de eerste pas al een beha zou kunnen meenemen) er toch niet, dan zou ik idd gaan voor een plakbeha. Ik zou wel niet zomaar elke plakbeha nemen. Je hebt natuurlijk wel wat steun nodig en je wil ook wel dat de beha meer dan je tepel bedekt ^^
Deze soort werkt echter wel goed omdat je niet afhankelijk bent van een cup. Zit ook niet vervelend, je merkt er niets van :) * http://plakbh.nl/shop/bye-bra/grote-maten-bh/
Succes!
|
|
Geert
22-8-2015
|
8-10-2015 15:13:49
Hey Elien, Ik had de eerste keer ook niet het WAUW gevoel toen ik mijn kleed paste. Had 6 kleedjes uitgekozen om te passen en kleed nummer drie was het geworden. Ik had alleen mijn vriendin mee en zij vond dit ook wel mooi. Ik heb 4 pas beurten gehad en bij de laatste pas beurt kwamen de tranen van geluk naar boven zowel bij mij als bij mijn vriendin. Twee dagen voor ons huwelijk vond ik mijn kleed het allermooiste van de hele wereld. Je moet nog eens gaan passen met je juwelen,kapsel,...... dus panikeer nog niet. Je zal merken dat je eerste keuze de beste zal zijn. Toen mijn man mij voor de eerste keer zag en ik zag de tranen in zijn ogen en zijn bewonderende blik naar mij dan wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt.
Wat de bh betreft,ik zou ook eens advies vragen aan de verkoopsters in de winkel,zij verkopen deze jurk en zouden toch alle vragen moet kunnen beantwoorden. Ik heb al iemand gezien met een open rug kleedje en zij had er een heel fijne bh onder en je zag het lijntje op haar rug. Persoonlijk vond ik dat wat storend. Probeer het eens met zo'n bh,een plakbh of als ze voorstellen om bh in te naaien dan zou ik dat doen,dan ben je zeker dat alles goed zal zijn.
Groetjes Sandra
|
|
Elien
|
9-10-2015 13:07:54
Bedankt voor het advies dames!! Ik hoop dat er idd een goede oplossing volgt. Nu vroeg ik me nog af.. ik heb mijn eerste pas, normaal pas in augustus volgend jaar :s en ik trouw dus 10 september. Ik vond dat nu wel echt HEEL laat.. Ik mocht nu wel is bellen in februari maart als mijn kleed er al was en om dan wat lingerie opties mee te brengen die ik zou kunnen proberen. Maar is dat altijd zo laat de eerste pas??
|
|
Kathleen
13-8-2016
|
10-10-2015 6:49:30
Hey Elien, ik heb mijn eerste pasbeurt ook twee maanden voor mijn huwelijk. Ik moet op 11 juni passen en ons huwelijk is 13 augustus. Ik was me er niet van bewust dat dat laat is?
|
|
Elien
|
12-10-2015 11:06:43
Het is misschien niet echt laat, maar ik had gedacht dat het tussendoor zo nog is een keertje mocht haha :) Probleem is nu ook vooral dat het kleed niet echt mijn maat was, dus ik kan het pas echt in zijn goede pasvorm zien een maand ervoor ;) ik vond dat laat maar oké het zal wel de gang van zaken zijn natuurlijk.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|