Terug naar overzicht
Mijn getuige was mijn neef en mijn man zijn getuige was zijn beste vriend. Wij zijn niet voor de kerk getrouwd maar hebben hen de ganse dag bij de suite betrokken. Zij gingen overal mee naartoe en werden opgesteld aan het gemeentehuis samen met de familie. zij hadden beide hun partner mee en hun kinderen,wij waren met 16 personen in de suite.Doen waar je jezelf goed bij voelt. Commentaar of reacties zal je op vele zaken krijgen maar het is jullie huwelijk en jullie moeten zelf beslissen wat jullie gelukkig maakt. Wij kregen ook reacties op bepaalde zaken maar wij hebben dat dan kunnen oplossen door onze ceremoniemeester. GroetjesSandra
Hoi,Eerst en vooral: doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt en hoe jij het graag wilt. Mijn man en ik wilden bvb niet dat er "een suite" zou zijn. Onze ouders, broers en zussen, ... zijn gewoon samen met alle andere mensen die aan de kerk ons stonden op te wachten naar binnen gegaan. Aan de getuigen werd gevraagd (door de priester) om even buiten te blijven wachten, zij waren dan al bij de verwelkoming buiten aan de kerk. Zij zijn dan met de priester naar binnen gegaan waarna mijn man en onze bruidskindjes naar binnen zijn gegaan. Hoor zeker ook eens bij je priester/laat hem zeker weten hoe jullie het graag zouden willen doen :). Groetjes,Katrien
Hallo Annelies,Natuurlijk mogen zij mee in de suite, ze zijn getuigen, dat is belangrijk hoor ;-)En thans, al zeg je dat de buur van de vriendin van je achternicht in de suite meeloopt, maakt allemaal niet uit, alles kan wat je wilt :-DGroetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttp://www.marrynique.be/ https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
Helemaal eens met Annelies. Meer nog, Ik zou het zelfs vreemd vinden moesten de getuigen niet bij de suite betrokken worden want zij zijn inderdaad heel belangrijk. Ook bij ons (mijn broer is mijn getuige maar mijn verloofde heeft een vriend als getuige) lopen ze de ganse dag mee.De dag van vandaag doet het er inderdaad allemaal niet meer toe. Er wordt zoveel afgeweken van de vroegere traditionele huwelijken. En het is jullie dag, dus waar jullie je goed bij voelen en wat jullie willen, dat doe je toch gewoon. 😊